جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

برداشت کلزا از مزارع لارستان

برداشت کلزا از ۱۱۲۸ هکتار از مزارع شهرستان لارستان آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان، فرزاد قاسمی معاون…

برداشت کلزا از ۱۱۲۸ هکتار از مزارع شهرستان لارستان آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان، فرزاد قاسمی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اظهار داشت: در سال زراعی جاری ۱۱۲۸ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به کشت محصول کلزا اختصاص یافته که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲ هزار تن محصول از این مزارع برداشت شود.

مدیرجهاد کشاورزی لارستان با اشاره به استقبال کشاورزان شهرستان از کشت کلزا در اراضی خود عنوان کرد: این میزان سطح زیر کشت کلزا در این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته رشد سه برابری داشته است.

وی یادآور شد: رعایت تناوب زراعی، کنترل علف های هرز باریک برگ مزارع و کنترل بیماریهای قارچی و در نهایت نجات گندم از دلایل عمده افزایش سطح زیر کشت این محصول می باشد.

رحمان رهسپاری رئیس اداره فنی و زیربنایی جهاد کشاورزی لارستان بیان داشت: اولین برداشت از نیمه فروردین ماه از مزارع بخش بیرم آغاز شده و این عملیات تا اواخر اردیبهشت در سایر نقاط شهرستان به طول می‌انجامد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین