پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ورود سامانه بارشی به مناطق جنوبی ایران

امروز و فردا سامانه بارشی جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی برخی از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور سبب ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق…

امروز و فردا سامانه بارشی جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی برخی از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور سبب ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی سامانه بارشی که روی کشور فعال است طی امروز (۲۳ فروردین) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی برخی از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور سبب ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت می‌شود.

وی با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز سامانه جوی ضمن تقویت در غرب و شمال غرب کشور به نواحی مرکز و شرق گسترش می‌یابد،گفت: فردا (۲۴ فروردین) این سامانه بارشی به جز بعضی مناطق شمال شرق و جنوب شرق روی دیگر نقاط کشور کاملا مستقر می‌شود و توسعه می‌یابد. در اکثر نقاط کشور جوی ناپایدار همراه با بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد کوهستانی همراه با بارش تگرگ حاکم خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۴:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین