سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

قادری و تکرار سریال فارس ساحلی…

نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از طرح برخي ديدگاه‌ها در خصوص اتصال استان فارس به خليج فارس، گفت: اين طرح تاثيرگذار و بزرگ را متاسفانه گاه…

نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از طرح برخي ديدگاه‌ها در خصوص اتصال استان فارس به خليج فارس، گفت: اين طرح تاثيرگذار و بزرگ را متاسفانه

گاه در حد يك مطالبه شخصي و فردي تنزل داده‌اند.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از ایسنا، جعفر قادري شنبه ۱۶ آبان در ديدار اعضاي مجمع نمايندگان فارس در مجلس با نماينده ولي فقيه در فارس، گفت: اتصال فارس به خليج فارس، تاثيري گسترده بر اقتصاد و رشد استان خواهد داشت و نبايد آن را در حد مطالبه من و يكي ديگر از نمايندگان تنزل داد.

وي با بيان اينكه عزم و اراده لازم درون و بيرون استان فارس براي توسعه اين استان ديده نمي‌شود، گفت: در بحث توزيع منابع مالي با توجه به تعريف شاخص‌هايي نظير آب‌هاي مرزي، حوزه‌هاي مشترك گاز و نفت و سرمايه‌گذاري‌هاي معدني، طي سال‌هاي آينده شاهد رشد سريع بسياري از استان‌ها خواهيم بود حال آنكه فارس از اين گردونه عقب خواهد ماند.

قادري گفت: آذربايجان شرقي به‌واسطه ناامني‌هاي تركيه در بحث جذب سرمايه‌گذاران خارجي تلاش مضاعفي مي‌كند و خراسان در حوزه گردشگري فعاليت دارد و عملا ۴ دانگ از ۶ دانگ سه قوه در اختيار مازندران و استان‌هاي شمالي است، در اين ميان وضعيت ما بسيار بغرنج است.

قادري با تصريح اينكه، استان‌هاي ديگر توان مالي بيشتري دارند اما خيرين پول‌هايشان را در مسيرهايي كه دولت حضور و سرمايه‌گذاري دارد، هزينه نمي‌كنند، گفت: ما در زمينه خيرين تامين سلامت و ساير حوزه‌ها بسيار فعال هستيم اما به دليل نبود يك ساختار كلي براي هدايت اين امور، شاهد سرمايه‌گذاري در اموري هستيم كه دولت در آنها سرمايه‌گذاري مي‌كند.

نماينده مردم شيراز در مجلس معتقد است كه با ايجاد شوراي عالي توسعه استان مي‌توان ساختاري مناسب براي هدايت سرمايه‌ها در مسيرهاي تاثيرگذار تعريف كرد.

 قادري در بخشي از سخنان خود سيستم بانكي استان فارس را نيز مورد انتقاد قرار داد و يادآور شد كه هم‌اينك حدود يك سوم از كل منابع بانكي فارس از استان خارج و در ساير نقاط سرمايه‌گذاري مي‌شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین