پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات فارس 19 اردیبهشت است

اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های فارس ۱۹ اردیبهشت در لار مرکز شهرستان لارستان برگزار می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا این مطلب در نشست…

اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های فارس ۱۹ اردیبهشت در لار مرکز شهرستان لارستان برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا این مطلب در نشست اعضای خانه مطبوعات فارس و سرپرست و معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان اعلام و گفته شد ۱۹ اردیبهشت روز لارستان است و اختتامیه در این روز برگزار می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این نشست گفت: آموزش، مهم‌ ترین موضوع در دنیای امروز و بویژه در حوزه فرهنگ، ادب، هنر و مطبوعات است.

غلامرضا یوسفی نژاد افزود: برپایی کارگاه آموزشی در حاشیه جشنواره مطبوعات نیاز است.

وی بیان داشت: مطبوعات می توانند با هدف ارتقای دانش، ایجاد مهارت‌ و توانایی‌های لازم برای کاربرد صحیح علوم و فناوری، با یکدیگر در رقابت باشند اما به نظر می‌رسد در دنیای پررقابتِ آموزش، گاه اصلی ‌ترین موضوع، یعنی هدف آموزش گم می‌شود که لازم است شرایط یادگیریِ موثر و کارکردها و نتایج کاربردی آموزشِ صحیح، در کارگاه های آموزشی مرور شود.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز با مهم برشمردن نظر جمعی در تصمیم گیری ها در حوزه مطبوعات و فرهنگ، اظهارداشت: با توجه به اینکه سال گذشته این معاونت تلاش کرد تا در حوزه فرهنگی فعالیت مثمر ثمری داشته باشد؛ مبنای حرکت امسال را در حوزه مطبوعات قرار داده ایم تا از این طریق بتوان با آسیب شناسی های لازم و نیاز سنجی آنچه که شایسته و بایسته اهالی قلم و رسانه هاست فراهم آوریم.

مهدی امید بخش اضافه کرد: امیدواریم فعالیت های امسال جشنواره با همکاری اهالی حوزه فرهنگ و اداره ارشاد لارستان دارای کیفیت و تأثیرگذاری مناسبی شود تا جایگاه اصحاب قلم و مطبوعات با رویکرد جدید جشنواره و پرداختن به بحث آموزش و نگاه حرفه ای به این مهم دوچندان شود.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان بیان داشت: مطبوعات و روزنامه ها می توانند علت ها و دلایل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بحران ها را برای دولت تبیین سازند، کمک کار دولت در ایفای وظایفشان از جمله پیشبرد امر مهم توسعه همه جانبه باشند و به ابزار و عناصر مهمی برای گسترش تنوع و تکثر فرهنگ ها و جهان نگری های گوناگون بدل شوند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین