شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

توقیف محموله ۲۲ تنی برنج قاچاق در گراش

فرمانده نیروی انتظامی گراش از توقیف محموله ۲۲ تنی برنج قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی بابایی فرمانده…

فرمانده نیروی انتظامی گراش از توقیف محموله ۲۲ تنی برنج قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی بابایی فرمانده نیروی انتظامی گراش بیان کرد: در راستای طرح‌های مبارزه با کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام گشت زنی‌های هدفمند و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، میزان ۲۲ تن برنج خارجی قاچاق که از طریق مبادی غیر قانونی وارد کشور شده بود و در حال انتقال به یکی از استان‌های همجوار بود، کشف کردند.

سرهنگ بابایی با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاچاق کالا خسارت جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند و موجب رکود و بیکاری می‌شود که پلیس این شهرستان با بهره گیری از تمام توان و امکانات خود با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین