چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

قاب غريب 3 و رويداد بزرگ فرهنگي لارستان

نمایشگاه مفهومی و بین المللی 《قاب غریب قریب۳》 به همت هیئت و مؤسسه پنج تن آل عبا(ع) اهواز در حسینیه سیدالشهداء لارستان از تاریخ دهم اردیبهشت ماه در حسينيه سيدالهشدا(ع)…

نمایشگاه مفهومی و بین المللی 《قاب غریب قریب۳》 به همت هیئت و مؤسسه پنج تن آل عبا(ع) اهواز در حسینیه سیدالشهداء لارستان از تاریخ دهم اردیبهشت ماه در حسينيه سيدالهشدا(ع) لار افتتاح شده و  تا ۲۴ اردیبهشت دایر است.  هدف از برگزاری این نمایشگاه تبیین تقابل دو جریان حق و باطل و غلبه و حاکمیت نهایی حق علیه باطل به وسیله امام زمان(عج) است.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از كانال بنياد مهدويت لار،  مسئولان برگزاری نمایشگاه قاب_غریب_قریب۳ غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در این مدت، ارائه پیوست فرهنگی مناسب برای نیمه شعبان، روشنگری، بصیرت افزایی و دشمن شناسی درونی و بیرونی جهان اسلام با بصری سازی اطلاعات دینی و بهره گیری از تکنیک های جدید هنری برای ارائه مفاهیم محتوایی ناب به بازدید کنندگان را از اهداف برپایی این نمایشگاه ذکر کردند.

همچنين مسئولان نمايشگاه بدلیل کمبود وقت تا افتتاحیه، از کلیه محبان اهل بیت علیهماالسلام و مهدی_یاوران دعوت نموده اند در به پایان رساندن این نمایشگاه  آنها یاری رسانند. مكان اين نمايشگاه حسينيه سيدالشهدا(ع) لار مي باشد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین