جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

امضای قرداد ۴۰ میلیاردی برای تأمین مخزن آب شهر اوز

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب با استفاده از ظرفیت خیرین استان فارس، مخازن جنوب این استان را تأمین می‌کند. به گزارش…

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب با استفاده از ظرفیت خیرین استان فارس، مخازن جنوب این استان را تأمین می‌کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین پاکروح  در سومین نمایشگاه توانمندی و بهره‌برداری و نگهداری صنعت آب و فاضلاب کشور در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت آب و استفاده از ظرفیت مردم خیر فارس، اظهار کرد: تعداد زیادی آب انبار در مناطق جنوبی استان فارس برای شرب و مصارف دیگر توسط خیرین ساخته شده است که هزینه سالانه برای حفظ و نگهداری آن نیز از سوی آنها پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد ۴ میلیارد تومانی با خیرین استان فارس برای تهیه مخزن در این شهر، گفت: شرکت آب و فاضلاب با استفاده از این ظرفیت تفاهم‌نامه‌ای برای ساخت یک مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی در شهر اوز لارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال امضا کرده است که توسط خیرین و با نظارت شرکت آب و فاضلاب انجام می‌شود.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه نبود مخزن آب مشکلاتی را برای مردم اوز به وجود آورده است، تصریح کرد: با توجه به نبود مخزن در استان اوز، در مواقع قطع شدن آب و برق و پیک مصرف، ذخیره آب امکان پذیر نیست خصوصا در پیک مصرف تابستان با افزایش مهاجرت نیاز به مخازن بیشتری احساس می‌شود.

پاکروح در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود با انعقاد این تفاهم‌نامه ظرف ۲ سال آینده مشکل مخازن در شهر اوز حل شود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین