جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جعفرپور:برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن نیازمند همکاری دیگر دستگا‌هها هستیم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همه باید در مقابل جنگ نرم دشمنان هوشیارانه عمل کنند. جعفرپور گفت: امروز ما در کمیسیون فرهنگی به‌دنبال حل این معظلات فرهنگی و اجتماعی در…

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همه باید در مقابل جنگ نرم دشمنان هوشیارانه عمل کنند. جعفرپور گفت: امروز ما در کمیسیون فرهنگی به‌دنبال حل این معظلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستیم. اما بدانید برای برطرف کردن آن و مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن نیاز به همدلی و همکاری بیشتر دستگا‌ها هستیم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  خانه ملت؛ جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره بی‌توجهی مسولین فرهنگی به حوزه فرهنگ اظهار داشت: دشمن بشدت با رواج جنگ نرم سعی در از بین بردن سبک زندگی اسلامی دارد و در این راه از ابزارهای گوناگونی اعم از ماهواره، شبکه‌های مجازی و پروژه نفوذ بهره می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا همگان باید در مقابل جنگ نرم دشمنان هوشیارانه عمل کنند. مسوولین فرهنگی کشور وظیفه خطیری دارند که نیاز است اتاق‌های فکری با حضور اندیشمندان، نخبگان و صاحب‌نظران عرصه فرهنگی تشکیل و معظلات جامعه و راهکارهای مناسب برای مقابله با پروژه نفوذ دشمن بررسی و اقدام شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: امروز ما در کمیسیون فرهنگی به‌دنبال حل این معظلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستیم. اما بدانید برای برطرف کردن آن و مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن نیاز به همدلی و همکاری بیشتر دستگا‌هها هستیم.

جعفرپور با اشاره به اینکه اگر فرهنگ ما صدمه ببیند، قطعاً تبعات آن گریبانگیر حوزه‌های دیگر می‌شود، گفت: دیگر دشمن به‌دنبال جنگ رو در رو نیست و با تزریق افکار غرب‌گرایانه خود، درپی آسیب رساندن به فرهنگ ناب اسلامی است.  وی تصریح کرد: جوانان ما در معرض خطر هستند و باید هر چه سریعتر خوراک فرهنگی قابل هضم برای جوانان تهیه و در دسترشان قرار گیرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین