چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

زمزمه خداحافظی تیم شهید چمران لارستان از مسابقات کشوری و آسیایی

زمزمه هایی مبنی بر عدم حضور تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور و قهرمانی آسیا بعلت عدم تحقق وعده های مسئولین شهرستان و استان…

زمزمه هایی مبنی بر عدم حضور تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور و قهرمانی آسیا بعلت عدم تحقق وعده های مسئولین شهرستان و استان در حمایت از این باشگاه به گوش می رسد.

به گزارش میلاد لارستان تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که چند سال پیش در کمال گمنامی و از یک شهرستان محروم در مسابقات کشوری حضور یافت و خیلی زود به تیمی مطرح در سطح ایران تبدیل شد و توانست به سرعت و در مدت زمان کم با غلبه بر تیم های مدعی، با بازیکنانی از تیم ملی، بهره مندی از حامیان مالی قوی و از ان مهمتر با امکانات و مرکز استان و حتی پایتخت نشین، به قهرمانی ایران دست یابد.

این تیم با حمایت یکی از حامی خصوصی، البته نه با هدف کسب سود و درآمد، بلکه با هدف شناساندن ظرفیت های ورزشی خطه لارستان، آنهم نه در بخش آقایان بلکه در بخش بانوان، پای به مسابقات نهاد و توانست علاوه بر قهرمانی در سطح یک هندبال ایران، برای نخستین بار در تاریخ هندبال کشور، یک مدال کسب کند و آن مدال از جنس طلا باشد. اقدامی که توانست تحسین همگان را برانگیزد و توجهات را به خود جلب کند.

اما اکنون، با وجود این همه افتخار و امیدآفرینی، متأسفانه زمزمه هایی مبنی بر عدم حضور تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور و قهرمانی آسیا بعلت عدم تحقق وعده های مسئولین شهرستان و استان فارس در حمایت از این باشگاه به گوش می رسد که خدای ناکرده با رقم خوردن این حادثه تلخ، شاهد زوال هندبال لارستان همچون سرنوشت هندبال آقایان این شهرستان خواهیم شد که با وجود تمام شایستگی ها، آن تیم به طور کامل منحل شد.

براساس شنیده ها و با وجود وعده های مسئولان، هنوز عملی به قول های گذشته نشده و مسئولان و بازیکنان تیم شهید چمران لارستان در انتظار تحقق خواسته هایشان هستند!!

آنگونه که گفته می شود، برای شرکت در مسابقات آسیایی، بیش از ۶۰۰ میلیون تومان هزینه صرف می شود که فراهم سازی این هزینه برای حامی نیک اندیش تیم هندبال شهید چمران لارستان بسیار زیاد است و باید مسئولان اجرایی و ورزشی استان فارس و لارستان در یک حرکت جهادی با حمایت مالی و مادی و معنوی، سبب دلگرمی حامیان ورزش به ویژه در بخش بانوان باشند.

تحقق نیافتن وعده‌ها در حالی است که مسئولان ورزش استان فارس اخیرا از پرداخت هزینه‌ها و وثیقه حضور تیم هندبال مردان شهرداری کازرون برای حضور در مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا خبر دادند و باید منتظر ماند و‌ دید سرنوشت قهرمان هندبال بانوان غرب آسیا و تیم همیشه مدعی شهید چمران لارستان در چهاردهمین دوره از لیگ برتر هندبال بانوان چه خواهد بود.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین