جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آئین تودیع و معارفه فرماندهان بسیج دانش آموزی لارستان

فرماندهان جدید بسیج دانش آموزی و کانون بسیج فرهنگیان معرفی و منصوب شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش…

فرماندهان جدید بسیج دانش آموزی و کانون بسیج فرهنگیان معرفی و منصوب شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان در مراسمی با حضور آقایان اسماعیلی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان و جاهدی فرماندهی ناحیه سپاه لارستان و معاونین و کارشناسان این دو نهاد، فرماندهان جدید و قدیم بسیج دانش آموزی و کانون بسیج فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش لارستان تکریم و معارفه شدند.

در این مراسم روسای آموزش و پرورش و سپاه ناحیه لارستان در سخنانی ضمن تاکید بر استفاده حداکثری و برنامه ریزی شده از ظرفیت بزرگ جامعه دانش آموزی و فرهنگی شهرستان در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، از تلاش و فعالیت های فرماندهان سابق قدردانی و برای فرماندهان جدید این دو واحد آرزوی موفقیت نمودند.

گفتنی است در پایان مراسم با قرائت احکامی جداگانه، علی اکبر استاد زاده به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج دانش آموزی معرفی و از محمد جعفر مهربانی فرمانده سابق تقدیر شد.

همچنین از محمد رضا ارفع فرمانده سابق کانون بسیج فرهنگیان تقدیر و وحید محمودزاده به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین