جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

از ورود اتباع غیرمجاز به روستای فیشور جلوگیری شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه بعضی از اتباع خارجه از نظر امنیتی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی و غیره ، وضعیت روستا را به خطر می…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه بعضی از اتباع خارجه از نظر امنیتی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی و غیره ، وضعیت روستا را به خطر می اندازند، ادامه داد: در این خصوص همه مردم بخصوص شورا و دهیاری و نیروی انتظامی مراقبت نمایند و جلو ورود اتباع غیر مجاز را بگیرند و در این کارشان جدّی باشند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در روستای فیشور، مردم این منطقه را مردمانی با فرهنگ، متدین، همراه و همدل در تمامی ابعاد دانست و اظهار داشت: خیرین این منطقه در جهت خدمت به هم نوع خود و در جهت مشارکت در ابعاد مختلف اجتماعی فعال و پویا هستند، چون چنین افرادی نسبت به سرنوشت جامعه خود احساس مسئولیت می کنند و بر اساس آن ارزشهای دینی و اسلامی اقدام  به کارهای خیر می کنند.

وی با تاکید بر اینکه در فیشور اکثر طرح ها توسط خیرین و مردمان نیک اندیش این روستا احداث شده است؛ افزود: نتیجه این کار خداپسندانه نیز همین توجه به ارزشها و احکام اسلامی و اعتقادات راستین مردم است که امروزه خدا را شکر، شاهد این هستیم که بسیاری از کارهای خیر و بسیاری از اعمال انسان دوستانه و رفتارهای نیک در روستای فیشور توسط چنین مردم ارزشمندی ایجاد شده است و این ریشه در همین اعتقادات دارد.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: این روستا چنان توسط همین مردم و خیرین پیشرفت کرده است که وقتی انسان وارد روستای فیشور می شود، عمران و آبادانی و توسعه را مشاهده می کند.

حسنی ادامه داد: مردم این خطه بصورت خود جوش وارد عرصة کارهای خیر شده اند و به کمک دولت آمده اند که جای تشکر و قدردانی از مردم این روستا را دارد.

معاون استاندار فارس در ادامه سخنانش در خصوص حضور اتباع غیر مجاز در فیشور هم گفت: غیر قابل تصور است که بخشی از  روستا را اتباع خارجه غیر مجاز تشکیل داده اند. لذا همه در این قضیه جدّی باشند، بخصوص اینکه خود مردم با هماهنگی نیروی انتظامی از حضور اتباع غیر مجاز در روستا جلوگیری نمایند و همکاری کنند تا آسیب های اجتماعی در روستا کمتر شود.

حسنی با اشاره به اینکه بعضی از اتباع خارجه از نظر امنیتی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی و غیره ، وضعیت روستا را به خطر می اندازند، ادامه داد: در این خصوص همه مردم بخصوص شورا و دهیاری و نیروی انتظامی مراقبت نمایند و جلو ورود اتباع غیر مجاز را بگیرند و در این کارشان جدّی باشند.

فرماندار ویژه لارستان در خصوص الحاق بخشی از منازل ساخته شده خارج از طرح هم گفت: این مهم بایستی با حضور کارشناسان مربوطه بنیاد مسکن و بصورت تخصصی پیگیری و هر چه سریعتر عملیاتی و اجرا شود تا منازلی که در خارج از طرح ساخته شده است، از طریق قانونی گازرسانی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اعتبارات دولت محدود هست ولی با این وجود در سال جدید برای بهسازی روستاها، آب روستا، بهداشت و درمان و غیره کمک خواهیم کرد و با همکاری مردم در اجرای طرح ها و پروژه ها مشارکت می کنیم، چرا که وضعیت قابل قبولی که از نظر توسعه و آبادانی در حال حاضر در فیشور هست نتیجه همین مشارکت مردم و دولت است و در خصوص رفع دیگر مشکلات هم بصورت تخصصی با حضور دستگاه های ذیربط پیگیری خواهد شد.

پیش از این نیز عبدالشاکرعبدی رئیس شورای فیشور و جمعی از معتمدین و خیرین روستا نیز مسائل و مشکلات و درخواست های روستا را بیان کردند.

مهمترین موارد مطرح شده؛ ایجاد راه دسترسی به مجتمع پهنویه، اصلاح معابر و دوراهی فیشور، برگشت درآمد حاصل از فروش زمین به خود روستا توسط بنیاد مسکن، اجرای زیر ساخت های لازم در شهرک فیشور، اختصاص قیر رایگان، گازرسانی به منازل ساخته شده خارج از طرح و حضور اتباع خارجه غیر مجاز در روستا و غیره بود.

فرماندار همچنین در ادامه از چند طرح نیمه تمام هم بازدید کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از ورود اتباع غیرمجاز به روستای فیشور جلوگیری شود”

  1. لارستانی گارمند گفت:

    بخش اوز همراه با روستاهای بزرگ واباد ان که به همت خیران ونبکوکاران اهل سنت ان مانند نکینی بر تارک لارستان ومنطفه جنوب فارس میدرخشند بخش بزرگ اوز اکنون در حد وقواره یک شهرستان است که باید ارتقا پیدا کند تا بیشتر اباد شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین