شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

گروه‌های خونی A مثبت و O منفی در استان فارس بیشتر نیاز است

مدیرکل انتقال خون استان فارس با توجه به نزدیک شدن روزها و شب‌های قدر و استقبال بیشتر مردم به امر اهدای خون گفت: در استان فارس به تمامی گروه‌های خونی…

مدیرکل انتقال خون استان فارس با توجه به نزدیک شدن روزها و شب‌های قدر و استقبال بیشتر مردم به امر اهدای خون گفت: در استان فارس به تمامی گروه‌های خونی به ویژه گروه A مثبت و O منفی نیاز است.

به گزارش میلاد لارستان، مسعود ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با توجه به نزدیک شدن روزها و شب‌های قدر و استقبال بیشتر مردم به امر اهدای خون اظهار داشت: در استان فارس به تمامی گروه‌های خونی به ویژه گروه A مثبت و O منفی نیاز است.

وی با اشاره به برنامه پایگاه‌های انتقال خون در ماه مبارک رمضان گفت: مردم می‌توانند در ساعات اعلام شده به پایگاه‌های انتقال خون در سطح استان مراجعه کنند و نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

مدیرکل انتقال خون استان فارس افزود: در شهر شیراز مردم می‌توانند به مرکز اهدای خون قوامی واقع در خیابان قصرالدشت آسیاب قوامی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ مراجعه کنند همچنین این مرکز در روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

ترابی بیان کرد: مرکز اهدای خون نمازی واقع در میدان نمازی نیز همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۲۲:۴۵ آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان در شهرهای دیگر استان فارس از جمله کازرون، جهرم، لار، گراش، داراب و فسا کار خون‌گیری انجام می‌شود و مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های این شهر برای اهدای خون اقدام کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین