پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اهداء یک دستگاه «ژنراتور» به بیمارستان اوز

ژنراتور ۳۰۰ کیلو واتی به همت یک خیر اوزی که نخواست نامش فاش شود، به ارزش ٢ میلیارد ریال خریداری و به بیمارستان امیدوار این شهر اهدا شد. به گزارش…

ژنراتور ۳۰۰ کیلو واتی به همت یک خیر اوزی که نخواست نامش فاش شود، به ارزش ٢ میلیارد ریال خریداری و به بیمارستان امیدوار این شهر اهدا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان رئیس بیمارستان گفت: تا قبل از این برق اضطراری بیمارستان با یک ژنراتور مولد برق ۱۳۰ کیلوواتی تامین می شد که علاوه بر اتوماتیک نبودن، کشش بار الکتریکی بیمارستان را نداشت.

دکتر عنایت عاقل ادامه داد: با پیگیری های عبد الحمید امیدوار، خیر محترم بیمارستان، یک دستگاه ژنراتور تولید برق ۳۰۰ کیلوواتی استاندارد و اتوماتیک توسط فردی نیکوکار به بیمارستان اهدا و مشکل برق اضطراری مرکز به طور کلی برطرف گردید.

رئیس بیمارستان در انتها ضمن تشکر از نیک اندیشی و خیرخواهی مردم، از این خیر به عنوان دومین همت در ماه مبارک امسال یاد کرد.

گفتنی است چندی پیش و در ابتدای ماه مبارک، خیر بزرگوار، مهندس عبدالله رحمانیا، مبلغ ٨٠٠ میلیون ریال پول نقد، جهت تامین تجهیزات بیمارستانی به این مرکز اهدا کرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین