شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

تحولی کم نظیر در حوزه درمان شهر بیرم

مدیر فنی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت کم نظیری در حوزه درمان بخش بیرم خواهیم بود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

مدیر فنی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت کم نظیری در حوزه درمان بخش بیرم خواهیم بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان در حاشیه برگزاری دومین نشست شورای معاونین در بخش بیرم، مهندس خرم بخت، مدیر فنی دانشکده ضمن اعلام این خبر افزود: در بازدید قبلی ریاست محترم و معاونین دانشکده ، مقرر شد همزمان با جذب خیر توسط مسئولین شهر، مسئولین مربوطه در ستاد دانشکده نیز جهت صدور موافقت برای ساخت و راه اندازی بخش های جدید اقدام نمایند. در راستای پیگیری های انجام شده، خوشبختانه همزمان با حضور تیم مدیریتی دانشکده در دومین شورای معاونین که در بیمارستان بیرم برگزار شد، با دستور جناب آقای دکتر کریمی ریاست دانشکده، استارت ساخت ساختمان درمانگاه تخصصی، بخش CCU و LDR کلید خورد.

وی ضمن ابراز امیدواری از همت خیر بزرگوار این شهر ، گفت: در حال حاضر مبلغ ۶۰ میلیارد ریال برای ساخت این سه پروژه از سوی نیک اندیش محترم در نظر گرفته شده ، که هزینه کرد نهایی پس از تایید نقشه های ساختمانی این سه بخش توسط نظام مهندسی شهرستان امکان پذیرتر است.

دکتر نصری معاون توسعه دانشکده در تکمیل خبر فوق از پیشرفت ۵۵ درصدی ساختمان تسهیلات زایمان (LDR) خبر داد و افزود: موافقت قطعی ساخت ساختمان LDR که در زمینی به مساحت ۴۴۲ متر مربع ساخته خواهد شد، از سوی وزارت بهداشت صادر شده و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم این مرکز را به مرحله بهره برداری برسانیم.

گفتنی است ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان در زمینی به متراژ ۱۴۲۳ متر مربع و بخش CCU در فضای به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تحولی کم نظیر در حوزه درمان شهر بیرم”

  1. اوزی گفت:

    بیمارستان با سابقه. اوز. با مدیریت. فعلی ان درحال. افت. کمی. وکیفی. زیادی. روبرو است وبیشتر. پزشکان متخصص از ان خارج. میشود وهییت امنای. فعال ان به حاشی. رانده. شده اند مردم سخت. گله مند. وناراحت. هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین