جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاري دوره های «بچه های بهشت» در لارستان

به همت فرهنگسرا و دفتر نهاد مقام معطم رهبری در دانشکده علوم پزشکی لارستان، دوره های آموزشی بچه های بهشت برای ۳۰۰ نفر از نونهالان لارستانی در گلزار شهدای این…

به همت فرهنگسرا و دفتر نهاد مقام معطم رهبری در دانشکده علوم پزشکی لارستان، دوره های آموزشی بچه های بهشت برای ۳۰۰ نفر از نونهالان لارستانی در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از  روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان در اقدامی خلاقانه، دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای نونهالان گروه سنی ۶ تا ۱۳ سال نمود.

این دوره ها که به مدت سه شب و متقارن با لیالی پر خیر و برکت قدر(در ماه رمضان) در محل گلزار شهدای شهرستان برگزار شد، ۳۰۰ نونهال در قالب کلاسهای جداگانه تحت تعلیم مربیان مجرب کودک در حوزه مهدویت قرار گرفتند.

در کلاسهای مذکور که با هدف آمادگی برای ظهور منجی و تمرین سربازی امام زمان (عج) برگزار شد، محتوای آموزشی همراه با نقاشی، شعر، بازی و کاردستی ارائه گردید و ضمن ایجاد فضای آموزشی، محیطی سرگرم کننده و متنوع ایجاد شد تا بتوان شرایط جذب بیشتر گروه هدف را برای دوره های بعدی فراهم آورد.

عكس: آرشيو

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین