شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

شرکت بابا برفی لارستان در حال حاضر مشکل بهداشتی ندارد

مدیر نظارت بر مواد غذایی دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: شرکت بابا برفی لارستان در حال حاضر مشکل بهداشتی ندارد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده…

مدیر نظارت بر مواد غذایی دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: شرکت بابا برفی لارستان در حال حاضر مشکل بهداشتی ندارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان وحید غفاری اظهار داشت: پیرو پیام‌های منتشر شده در شبکه های اجتماعی در خصوص غیر بهداشتی بودن بستنی بابابستنی شیراز و تشابه اسمی نسبی این نام با محصولات تولیدی شرکت لبنیات نگین لارستان با نام تجاری “بابابرفی”، بدین وسیله به استحضار عموم مردم می رساند:

۱- محصولات بابابستنی شیراز هیچ گونه ارتباطی با شرکت لبنیات نگین لارستان و محصولات بابابرفی نداشته و صرفا یک تشابه اسمی نسبی می باشد.

۲- محصولات بابابستنی شیراز، سنتی و غیرپاستوریزه بوده ولی محصولات بابابرفی، با دستگاه‌های اتوماتیک و کاملا بهداشتی و پاستوریزه تولید می شوند.

۳- محصولات بابابرفی در آزمایشگاه مجهز کارخانه، مورد آزمایش های کنترل کیفیت قرار گرفته و توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان به صورت منظم، مورد نمونه برداری قرار گرفته و آزمایش می‌شوند و تا کنون هیچ گونه مشکلی از نظر مسائل بهداشتی و کیفی در محصولات بابابرفی مشاهده نشده است.

۴- محصولات بابابرفی دارای مجوزهای بهداشتی و پروانه استاندارد می باشند در حالیکه محصولات بابابستنی فاقد هرگونه مجوز بهداشتی یا استاندارد می باشند.

۵- شرکت لبنیات نگین لارستان با نام تجاری بابابرفی، جزو شرکتهای برتر از نظر شرایط فنی و بهداشتی در چند سال اخیر بوده است.

در پایان اعلام می‌شود محصولات بابابرفی فاقد هرگونه مشکل بهداشتی بوده و شهروندان می توانند محصولات بابابرفی را با خیالی آسوده مصرف نمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین