شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
فرمانداران سه شهرستان پاسخ دهند:

چند دلار از تسهيلات صندوق توسعه ملي به گسترش لارستان، خنج و گراش اختصاص مي يابد؟!

براساس جزئیات آمار و عملکرد صندوق توسعه ملی در سال ۱۳۹۶ وضعیت استان‌ها برای استفاده از این منابع مشخص شد. استفاده از منابع ارزی صندوق توسعه ملی در ۴ بخش…

براساس جزئیات آمار و عملکرد صندوق توسعه ملی در سال ۱۳۹۶ وضعیت استان‌ها برای استفاده از این منابع مشخص شد. استفاده از منابع ارزی صندوق توسعه ملی در ۴ بخش مربوط به فرایند طرح‌ها براساس وضعیت اعلام وصول شده، مسدود شده، گشایش اعتبار شده و پرداخت شده تعیین شده است.

طبق اطلاعات، ۴۷ طرح با رقمی بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۴۱ میلیون دلار در مرحله اعلام وصول، ۲۴ طرح به ارزش یک میلیارد و ۷۵۹ میلیون دلار در مرحله مسدودی، ۸۱ طرح در به ارزش ۶ میلیارد و ۹۴۵ میلیون دلار در مرحله گشایش اعتبار و در نهایت ۱۵۸ طرح توانستند ۵ میلیارد دلار ارز دریافت کنند.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از فارس، دو استان بوشهر و خوزستان به دلیل ماهیت و کارکرد منطقه از حیث منابع نفت و گاز به ترتیب ۱۷۲۰ میلیون دلار با ۹ طرح و ۱۴۲۹ میلیون دلار با ۱۵ طرح، تسهیلات ارزی دریافت کرده‌اند. اگر این دو استان را فاکتور بگیریم تاکنون دو استان هرمزگان و ایلام بیشترین میزان تسهیلات ارزی را دریافت کردند.

در اين ميان استان فارس هم مطابق جدول زير توانسته   ۹ طرح گشايش اعتبار شده، ۸ طرح پرداخت شده و ۲ طرح جديد اعلام وصول شده را از صندوق توسعه ملي با خود به همراه داشته باشد. بر همين اساس و طبق جدول از مجموع ۵۰۰۰ ميليون دلار(۵ ميليارد دلار) پرداختي  از محل تسهيلات صندوق توسعه ملي در سال گذشته معادل ۱۸۶ ميليون دلار آن مربوط به استان فارس بوده است.

حال جاي سوال باقي است كه از ۹ طرح گشايش اعتبار شده و ۲ طرح اعلام وصول شده جديد جهت پرداخت از تسهيلات اززي صندوق توسعه ملي دراستان فارس، اصلا آيا طرحي به لارستان، خنج و يا گراش  تعلق دارد؟ فرمانداران ۳شهرستان در اين زمينه پاسخگو باشند.

ميلاد لارستان آمادگي انتشار پاسخ هاي مسئولين محترم را در اين خصوص دارد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین