جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

یک لارستانی مربی تیم فارس در مسابقات کشتی نونهالان کشور شد

رئیس هیأت کشتی لارستان عنوان کرد رئیس هیأت کشتی لارستان از اعزام مربی لارستانی به رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور خبر داد. علی اکبر عسکرپور امروز در گفت…

رئیس هیأت کشتی لارستان عنوان کرد

رئیس هیأت کشتی لارستان از اعزام مربی لارستانی به رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور خبر داد.

علی اکبر عسکرپور امروز در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اعلام این خبر افزود: علیرضا هاشم پور از بخش اوز شهرستان لار به همراه حامد یوسفی باصری، هدایت تیم کشتی فرنگی نونهالان استان فارس در پیکارهای قهرمانی کشور را به عهده دارند.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات از یازدهم تیرماه در سالن شهید توکل مصطفی زاده شهرستان لرستان آغاز شده است و به مدت دو روز ادامه دارد.

رئیس هیأت کشتی لارستان گفت: مهرداد علی پور حقیقی، امیرحسین هوشیار، محمدامین بهمنی، علی اصغر صباح پور، احمد صلح دوست، علیرضا چناری، شایان اسدی، علیرضا دهدشتی، رضا آزادی، محمدمهدی غلام پور، حسین عظیمی و هادی محمدی نژاد اعضای تیم کشتی فرنگی نونهالان استان فارس در مسابقات قهرمانی کشور را تشکیل می دهند که از امروز با رقبای خود مباره می کنند.

عسکرپور با بیان اینکه اصغر کریم پور سرپرست فرنگی کاران اعزامی به پیکارهای قهرمانی نونهالان کشور است، خاطرنشان کرد: برنامه این مسابقات به صورت مشارکتی و با همکاری فدراسیون ورزش دانش آموزی و فدراسیون کشتی برگزار می شود.

وی در ادامه به راه اندازی کشتی بانوان در لارستان اشاره کرد و ابراز داشت: دو بانوی لارستانی را به منظور شرکت در دوره مربیگری کشتی کلاسیک درجه ملی فدراسیون به هیأت کشتی استان فارس معرفی کردیم که بلافاصله پس از دریافت دفترچه مربیگری توسط آن ها، کلاس های کشتی بانوان در این شهرستان راه اندازی می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “یک لارستانی مربی تیم فارس در مسابقات کشتی نونهالان کشور شد”

  1. س.ق گفت:

    …شهرستان لرستان …!!!! شهرستان لرستان کجاست ؟؟؟!!!! شاید منظورتان استان لرستان هست یا شهرستان خرم آباد یا ……؟؟؟!!! لطفا اصلاح کنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین