شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

مسائل و مشکلات شرکت خدماتی شهرک صنعتی لار بررسی شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ مسائل و مشکلات شرکت خدماتی شهرک صنعتی لار بررسی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ مسائل و مشکلات شرکت خدماتی شهرک صنعتی لار بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در نشستی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و محمد پیمان فر رییس شرکت شهرکهای صنعتی شهرستان، مسائل و مشکلات شرکت خدماتی پیشتاز عمران شهرک صنعتی لار در محل فرمانداری ویژه لارستان بررسی شد.

در ابتدای این نشست رییس شرکت شهرکهای صنعتی لارستان با تشریح قانون واگذاری شهرک ها و نواحی صنعتی به شرکت های خدماتی اظهار داشت: این امر در راستای تسریع بخشیدن و خدمات رسانی بهتر به صاحبان صنایع است و اعضای شرکت نیز منتخبین صاحبان صنایع می باشند که با تکیه بر تجارب خود نقشی مهم در جهت رفع معضلات شهرک ایفا می کنند.

سپس اعضای شرکت خدماتی پیشتاز عمران شهرک صنعتی لار نیز به تشریح مسائل و مشکلات خود در مرتبط با بانک ها، دستگاه های خدمات رسان، امور مالیاتی، بیمه تامین اجتماعی و افزایش هزینه حق النظاره چاه آب و روشنایی معابر شهرک پرداختند.

در ادامه فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی کوتاه با تاکید بر اینکه دولت همه توان خود را برای حل مسائل و مشکلات بخش صنعت و تولید به کار گرفته است؛ تصریح کرد: در این رابطه همه دستگاه های اجرایی شهرستان مکلف هستند نهایت همکاری و تعامل را با بخش صنعت و تولید داشته باشند.

حسنی در زمینه موارد مطرح شده توسط اعضاء شرکت خدماتی شهرک صنعتی لار نیز افزود: با رایزنی با مدیران شهرستانی و یا کل استانی مسایل و مشکلات را پیگیری می کنیم.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین