جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
در 3 ماهه نخست سال 97 صورت گرفت

جابجایی بیش از 35 هزار مسافر در فرودگاه لارستان

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از جابجایی ۳۵ هزار و ۷۱۸ مسافر از این فرودگاه در ۳ ماهه نخست امسال خبر داد. امین الله صولتی در گفت و گو با…

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از جابجایی ۳۵ هزار و ۷۱۸ مسافر از این فرودگاه در ۳ ماهه نخست امسال خبر داد.

امین الله صولتی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به آمار فعالیت پروازی فرودگاه این شهرستان، اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال ۹۷ تعداد ۸۸ پرواز در مسیرهای داخلی و ۲۸۸ پرواز در مسیرهای خارجی در فرودگاه بین المللی لارستان انجام شده است.

وی افزود: در طی این مدت ۶ هزار و ۵۲۸ مسافر در پروازهای داخلی و ۲۹ هزار و ۱۹۰ مسافر در پروازهای خارجی فرودگاه لارستان را برای سفرهای خود انتخاب کرده اند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان درخصوص میزان بارهای جابجا شده در مدت سه ماه گذشته از این فرودگاه، تصریح کرد: در پروازهای داخلی ۸۹ هزار و ۳۶۶ تُن و در پروازهای خارجی ۷۶۹ هزار و ۷۱۸ تُن بار در مسیرهای مختلف جابجا شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر در فرودگاه بین المللی لارستان به صورت هفتگی ۳ پرواز در مسیر تهران-لار-تهران، ۵ پرواز در مسیر شارجه-لار-شارجه، ۳ پرواز در مسیر دبی-لار-دبی، ۲ پرواز در مسیر لار-کویت، یک پرواز مسیرلار-قطر و یک پرواز مسیر اهواز-لار-اهواز برقرار است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین