شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

مدیرکل جدید ارشاد تهران معارفه شد؛‌”مریدی” تودیع شد

بهزاد مریدی مدیر کل ارشاد استان تهران جای خود را به احد جاودانی داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران،…

بهزاد مریدی مدیر کل ارشاد استان تهران جای خود را به احد جاودانی داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، آیین تودیع  “بهزاد مریدی” و معارفه “احد جاودانی” امروز چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد .

 سید هادی حسینی، معاون حقوقی، امور مجلس  واستانهای  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین خطاب به کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران گفت : شما حوزه فرهنگ را بیشتر از من می شناسید و خانواده فرهنگ و هنر هستید؛ اما بر اساس آنچه در این مدت مشاهده کردم یک نکته و مشکل اساسی را مطرح می کنم .

وی افزود: نکته اساسی این است که ما در حوزه فرهنگ  و حوزه استعداد یابی کار نمی کنیم . حسینی گفت : در مصاحبه با ۱۲۰ رئیس اداره ارشاد در کشور،  دیدم که هیچ وقت پای ما به هیچ مدرسه ای باز نشده است.

معاون وزیر خواهش کرد که همانگونه که رهبری می گوید کار در حوزه فرهنگ باید تهاجمی باشد، روسای ادارات وارد مدارس بشوند و استعدادها را شناسایی کنند.

همچنین در این آیین بهزاد مریدی مدیر کل سابق اداره کل ارشاد استان  تهران اظهار داشت: بنا نبود که چنین کوتاه در خدمت دوستان باشم، گریزی جز این انتخاب نبود. وی از سه وزیر فرهنگ و ارشاد، علی جنتی، صالحی و صالحی امیری تقدیر کرد .  مریدی گفت که از این جمع درس  آموختم و تلاش داشتم کمی مساوات را اجرا کنم. 

احد جاودانی مدیر کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی گفت : من مدیر فرهنگ و هنر این استان و مجری سیاست های وزارت هستم.  وی افزود : از دالان عقلانیت عبور می کنیم و با تعامل با دستگاههای مختلف سیاست های وزارت را اجرا می کنیم . احد جاودانی پیش ازاین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بوده  و دکتری تاریخ تمدن دارد .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین