پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آغاز عملیات آسفالت قطعه دوم محور فداغ – بیرم

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از آغاز عملیات آسفالت قطعه دوم محور فداغ – بیرم خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره…

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از آغاز عملیات آسفالت قطعه دوم محور فداغ – بیرم خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان علیرضا راستیار در خصوص آسفالت محور فداغ بیرم عنوان داشت : بیرم یکی از دورترین و قدیمی ترین بخشهای لارستان است که طی این مدت از وضعیت راههای خوبی برخوردار نبوده و خوشبختانه از زمان حضور مهندس باقری فرد به عنوان مدیر کل راه وشهرسازی لارستان اقدامات خوبی در خصوص راههای این بخش صورت گرفته است.

وی افزود : محور بیرم- فداغ به دلیل تردد مردم شهرستان لارستان،  گراش، خنج ، اوز برای دسترسی به منطقه پارس جنوبی و عسلویه و همچنین دسترسی آسانتر مردم بخش بیرم به مرکز شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین منظور ارتقاء این محور از راه فرعی به اصلی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی افزود: در اواخر سال ۹۶ سه کیلومتر از ورودی بیرم آسفالت شده و ۵ کیلومتر دیگر از مسیر نیز هم اکنون در حال آسفالت است وهمچنین عرض جاده از ۷ متر به ۱۱ متر ارتقاء یافته است.

علیرضا راستیار ادامه داد: در این محور بیش از ۲۱۵ هزار و ۸۰۰ متر مکعب خاکبرداری و ۲۰ هزار و ۱۱۳ متر مکعب خاکریزی و تعداد ۱۰ دستگاه پل نیز در این محور ساخته شده است  .

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین