پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

براي وصول به مقصود، قاطعيت لازم است

جريان اقتصادي جامعه، با قربان و صدقه حل نميشود. بلكه نياز به برنامه ريزي و قاطعيت دارد. پخش كردن اين همه سكه و ارز و… و عدم رفع نياز جامعه…

جريان اقتصادي جامعه، با قربان و صدقه حل نميشود. بلكه نياز به برنامه ريزي و قاطعيت دارد. پخش كردن اين همه سكه و ارز و… و عدم رفع نياز جامعه نشان از يك سوء مديريت و بي توجهي به اصل مهمترين شاهرگ حياتي جامعه يعني اقتصاد دارد.

وقتي به اصطلاح سلطان سكه با چند نفر از هم پيمانانش دستگير ميشوند و اظهار ميدارند كه نامبرده دو تُن سكه جابجا نموده اما از يك عدد سكه خبري نميشود، ناشي از تدبير است يا…

وقتي دولت ميگويد ماشينهاي فلان سيستم نبايد وارد شود اما نميدانيم با كدام ارز وارد مينمايند يا موبايلها را با ارز ۴۲۰۰ تومان وارد اما با ارز آزاد ميفروشند مديريت و تدبير را نشان ميدهد؟ يا…

جالب اين است مسئولين ميگويند هيچ يك از دريافت كنندگان ارز دولتي موبايل، بدون تخلف نبوده اند. سوال اين است كه براي دريافت كنندگان متخلف چه حكمي صادر شده است؟ شايد بگوييم هنوز زود است منتظر ميمانيم. عده كثيري از تحصيلكرده هاي سطوح دكترا با نگارش نامه راهكارهايي را تدوين و از مسئولين درخواست نموده بودند.

یكي از خواسته ها استفاده از نيروهاي جوان و فعال در كارهاي مهم براي تعالي و نشاط جامعه بود. حرف شنوي مسئولين در اين مهم چه اندازه بوده و خواهد بود؟!

خلاصه در همه اين موارد و موارد متعدد ديگر  برنامه ريزي و قاطعيت لازم است. جامعه بايد براي متخلفين اقتصادي و رانتخواران ناامن باشد نه اينها در امنيت به سر برند و به وسيله برخي مسئولين، لااقل لفظاً حمايت شوند و عامه مردم در رنج و مشقت زندگي را سپري نمايند.

عملكرد اين چنيني از هركسي صادر شود نتيجه اي جز يأس و نااميدي ندارد؛ بيدار شويم وگرنه با لگد دشمن بيدار خواهيم شد.

شايسته است مردم فهيم و آگاه ايران اسلامي با تبعيت كامل از مقام معظم رهبري و وحدت يكپارچه، و مسئولين با قاطعيت لازم و برنامه ريزي مدون، دشمن را مأيوس و جامعه اسامي ايران را كماكان سربلند به جهانيان معرفي نمايند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین