شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دستگیری سارقان حرفه ای برنج در لارستان/كشف 2 تن برنج مسروقه

جانشين انتظامي استان از دستگيري اعضاي سه نفره باند سارقان و كشف ۲ تن برنج مسروقه در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار…

جانشين انتظامي استان از دستگيري اعضاي سه نفره باند سارقان و كشف ۲ تن برنج مسروقه در لارستان خبر داد.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار علي ذوالقدری  گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت برنج از خودروهاي عبوري در محور لارستان – جهرم، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي لارستان قرار گرفت. وي ادامه داد: در بررسي هاي انجام گرفته توسط مأموران مشخص شد سارقان با استفاده از يك دستگاه خودرو سواري در شب و به صورت چراغ خاموشضمن نزديك شدن به كاميون هاي عبوری، از آنها بالا رفته و با پاره كردن چادر، اقدام به سرقت كيسه هاي برنج مي كرده اند.

جانشين انتظامي استان فارس گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي و انجام گشت هاي محسوس و نامحسوس در اين خصوص يكي از سارقان شناسايي و طي يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاه خود دستگير شد؛ در اين راستا يك دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ كه سارقان از آن در انجام سرقت استفاده مي كردند، توقيف شد.

سردار ذوالقدري افزود: با تحقيقات گسترده، يك انبار و محل دپو برنج هاي مسروقه شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي، مأموران به محل مورد نظر اعزام و دو نفر ديگر از اعضاي اين باند را كه قصد فرار داشتند، طي يك عمليات تعقيب و گريز پليسي دستگير كردند؛ در اين خصوص يك دستگاه خودرو زانتيا متعلق به سارقان نيز توقيف شد.

وي با بيان اينكه در بازرسي از اين انبار ۲ تن برنج مسروقه كشف شد، افزود: سارقان تا كنون به سه فقره سرقت برنج از كاميون هاي عبوري اقرار كرده اند و تحقيقات تكميلي پليس در خصوص كشف سرقت هاي احتمالي ديگر از اين سارقان ادامه دارد.

جانشين انتظامي استان فارس تصريح كرد: مأموران انتظامي استان فارس در راستاي برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنيت عمومي از هيچ تلاش و كوششي دريغ نمي كنند و شهروندان مي توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فعاليت هاي اينگونه افراد به پليس ۱۱۰ اعلام كنند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین