جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

کشف 1000 تُن برنج قاچاق در لارستان

هزار تن برنج خارجی دپو شده در هفت انبار مواد غذایی در شهر‌های لار و خور کشف و ضبط شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و…

هزار تن برنج خارجی دپو شده در هفت انبار مواد غذایی در شهر‌های لار و خور کشف و ضبط شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان گفت: ارزش این محموله‌های کشف شده ۷۰ میلیارد ریال است.

سرگرد جاهدی افزود: این محموله‌های قاچاق در عملیات مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) و حضور نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، اداره صنعت معدن و تجارت، سپاه پاسدارارن انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی انجام شد.

جاهدی ادامه داد: اقلام کشف شده پس از سیر مراحل قانونی تعیین تکلیف خواهد شد.

کفش و دمپایی‌ها قبل از رسیدن به بازار متوقف شدند

فرمانده نیروی انتظامی لارستان از توقیف پوشاک، کفش و دمپایی‌های قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حسین دیندارلو فرمانده نیروی انتظامی لارستان با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مظنون و در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۲۰۹ ثوپ پوشاک و ۱۰۸ جفت کفش و دمپایی خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کنند، ادامه داد: ارزش ریالی این محموله قاچاق یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد. سرهنگ دیندارلو افزود: برای مقابله با پدیده قاچاق، شهروندان و مسئولان باید با تمام وجود در صحنه حاضر شده و فضای موجود را برای قاچاقچیان و سودجویان نا امن کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین