شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید استاندار فارس از کارگاه تولید عرشه‌ فلزی پلهای بزرگ محور مهر–گله دار–دارالمیزان

استاندار فارس و هیات همراه به اتفاق مدیرکل راه وشهرسازی لارستان ازکارگاه ساخت عرشه‌های فلزی پل‌های بزرگ محور مهر- گله دار- دارالمیزان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

استاندار فارس و هیات همراه به اتفاق مدیرکل راه وشهرسازی لارستان ازکارگاه ساخت عرشه‌های فلزی پل‌های بزرگ محور مهر- گله دار- دارالمیزان بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، تبادار استاندار فارس و هیات همراه به اتفاق باقری فرد مدیرکل راه وشهرسازی لارستان ازکارگاه ساخت عرشه‌های فلزی پل‌های بزرگ محور مهر – گله دار – دارالمیزان بازدید کرد. باقری فرد در خصوص این پروژهٔ اولویت دار در شهرستان مهر اظهار داشت: آنچه در ساخت این پل‌ها مهم است اثربخشی انها در پیشبرد اهداف و ایجاد تسهیل در تردد و فراهم آوری بخشی از زیرساخت‌هاست، چرا که بر این اعتقادیم که ساخت پل در جاده‌ها می‌تواند به عنوان یک نقطهٔ استراتژیک در بحث تردد مطرح و تأثیرات بسزای خود را به خوبی برای تکمیل این فرایند نمایش دهد و خدمات آن نیز به مردم این منطقه عرضه شود.

وی با بیان اینکه ساخت دو دستگاه پل با دو دهانه ۴۵ متری و دو دهانه ۵۰ متری در کیلومترهای ۱۹ و ۳۶ در حدفاصل گله دار تا دارالمیزان با عرشه‌های فلزی با اقدامات مؤثر از سوی پیمانکار مراحل ساخت خود را سپری نموده، افزود: تاکنون تلاش‌های مستمری صورت گرفته و اقدامات تکمیلی آن برای مرتفع شدن موانع پیش رو با جدیت در حال انجام می‌باشد.

باقری فرد با اشاره بر اینکه طول این محور ۶۸ کیلومتر می‌باشد، ادامه داد: عملیات راهسازی به طول ۵ کیلومتر برای اتصال این دو پل در این طرح پیش بینی شده و یک دستگاه آبنمای کنار گذر در کیلومتر ۳۶ نیز نقش سرویس دهندهٔ بارهای ترافیکی بیش از ۴۵ تن در کنار این پل را پوشش خواهد داد. وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی ظرفیت‌های لازم برای تکمیل هرچه سریعتر این پل‌ها در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم پس از تکمیل مراحل ساخت در این کارگاه تولیدی هرچه سریعتر مراحل بعدی نیز در محل پروژه صورت پذیرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین