جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ضربه شست سازمان اطلاعات سپاه فارس به محتکران در لار و خنج

با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فارس، انبارهای احتکار در چند شهرستان فارس از جمله لار و خنج با ارزش چند میلیارد تومان کشف و…

با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فارس، انبارهای احتکار در چند شهرستان فارس از جمله لار و خنج با ارزش چند میلیارد تومان کشف و ضبط شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از فارس ، طی ساعات اخیر و با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه فجر استان فارس، دو انبار حاوی ۵۰۰ تن انواع برنج خارجی متعلّق به یک شخص با ارزش حدود ۳ و نیم میلیارد تومان در شهر لار کشف و ضبط شد. در شهرستان خنج انبار لوازم خانگی احتکارشده به ارزش یک میلیارد تومان و در شهرستان مرودشت نیز انبار لوازم یدکی خودرو با ارزش تقریبی دو میلیارد تومان کشف و برای طی مراحل قضایی به دادگاه ارجاع شد. همچنین در شهرستان نی‌ریز هم بیش از ۳ تن برنج غیراستاندارد قاچاق کشف و ضبط گردید.

یک منبع آگاه   با تاکید بر عزم جّدی سازمان اطلاعات سپاه فارس در برخورد با مفسدان اقتصادی بویژه احتکارکنندگان کالا گفت: این سازمان با همکاری شبکه‌ اطلاعاتی بسیج و هماهنگ با سایر مجموعه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی، از هیچ تلاشی برای برخورد با محتکران و برهم‌زنندگان نظم بازار دریغ نخواهد کرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ضربه شست سازمان اطلاعات سپاه فارس به محتکران در لار و خنج”

  1. ناشناس گفت:

    احتکار کنندگان واقعی اختلاس کنندگان پایتخت نشینند برو قوی شو که در نظام طبیعت ضعیف پایمال است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین