پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سخنان مدیرکل سیاسی و امنیتی تقسیمات کشوری استانداری فارس در لارستان

مدیرکل سیاسی و امنیتی تقسیمات کشوری استانداری فارس در جلسه شورای اداری لارستان سخنرانی کرد. به گزارش میلاد لارستان استوار میمندی در جلسه شورای اداری لارستان با بیان اینکه کشور…

مدیرکل سیاسی و امنیتی تقسیمات کشوری استانداری فارس در جلسه شورای اداری لارستان سخنرانی کرد.

به گزارش میلاد لارستان استوار میمندی در جلسه شورای اداری لارستان با بیان اینکه کشور درگیر بحران نیست بلکه مدیریت از شرایط عادی به شرایط سخت رسیده است، اظهار داشت: دلیل مدیریت دشوار ما اول محدودیت هایی است که در عرصه منابع طبیعی مانند خشکسالی و کمبود بارندگی با آن مواجه ایم.

وی با بیان اینکه شاید در لارستان به واسطه آب سدسلمان فارسی کمبود آب مشاهده نشود اما در بسیاری از شهرستانها و روستاها با مشکل روبرو شده ایم و برنامه داریم از آبهای ژرف استفاده کنیم، افزود: بخش اصلی که مدیریت ما را با مشکل روبرو کرده است مشکلات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که با آن روبرو شده ایم.

مدیرکل سیاسی و امنیتی تقسیمات کشوری استانداری فارس با اشاره به اینکه تا دیروز اگر جنگی در دنیا بود جنگ های فیزیکی و گرم بود اما امروز جنگ های مبتنی بر علم صورت می گیرد مانند جنگ روانی و اقتصادی، تصریح کرد: زیر بنای همه این جنگ ها جنگ روانی یعنی ضربه زدن به طرف مقابل با استفاده از نقطه ضعفی که به دست اورده اند.

این مسئول بیان کرد: نقطه ضعف کشورها ممکن است متفاوت باشد مانند ضعف قومیتی، فرهنگی و ….. نقطه ضعف کشور ما اقتصادی است و رهبری طی چندین سال به اقتصاد مقاومتی پرداخته اند که همه مسئولین نظام باید بر آن اشراف داشته باشند.

استوار میمندی با اذعان به اینکه کشور ایران دچار اقتصاد تک محصولی و مبتنی بر نفت است، خاطر نشان کرد: دکتر مصدق نیز بر اقتصاد بدون نفت تاکید داشت اما هیچوقت این اتفاق نیافتاد و زمانی که نفت را تحریم می کنند درآمدهای ما کاهش می یابد و در واقع باید برای این مورد چاره اندیشی کنیم.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه دشمن نیز عملیات روانی خود را بر این اساس طرح ریزی کرده است، ادامه داد: امروزه اعلام می شود که قیمت سکه یا دلار افزایش پیدا کرده است در حالیکه خرید و فروش با این قیمت ها بسیار کم است و فقط جنبه روانی دارد.

وی با اشاره به اینکه واقعیت این است که ایران منبع انرژی دنیاست و استکبار نمی خواهد مدیریت انرژی دنیا دست کشور دیگری قرار بگیرد، یادآور شد: استکبار به دنبال آن است که توازن قدرت به سمت انها سوق پیدا کند پس از ابتدای استقلال و انقلاب ایران بگونه های مختلف برای ما برنامه ریزی کرده اند.

مدیرکل سیاسی و امنیتی تقسیمات کشوری استانداری فارس با تأکید بر اینکه کشورمان از تمام گردنه های سخت گذشته ایم و امروز نیز می توانیم از گردنه اقتصاد عبور نماییم، تصریح کرد: در دهه شصت محاصره اقتصادی و جنگی بوده ایم و مقامات کشور ترور می شدند اما توانستیم از آن شرایط سخت عبور کنیم و این اتفاق حاصل اتحاد گروه ها و پشتوانه بودن ملت بوده است.

استوار میمندی عنوان کرد: در گذشته مردم به مسئولین اعتماد داشتند و متأسفانه امروزه دشمن به این اعتماد دامن می زند و باعث خدشه دار کردن آن شده است.

وی با تأکید بر اینکه فساد حتی یک مورد هم زیاد است مخصوصا برای کشوری که داعیه اسلامی بودن دارد اما این که صبح تا شب در مورد فساد در ایران صحبت شود که انگار کل ممکلکت را فراگرفته است حربه دشمن است، گفت: حال تعدادی مدیر فاسد در دستگاهها پیدا می شود اما این دلیل بر این نیست که کل دستگاه حکومت اسلامی دارای فساد است.

مدیرکل سیاسی و امنیتی تقسیمات کشوری استانداری فارس تأکید کرد: دشمنان سعی دارند با جنگ روانی ناکارآمدی نظام را نشان دهد که واقعیت این نیست.

وی با بیان اینکه خودمان اتحاد نداریم و باعث مشکل برای هم می شویم، افزود: برخی گروههای سیاسی بدون درک شرایط می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و برخی گروههایی که تا دیروز دهان همه را می بستند تا حرفی نزنند اما حالا درخواست تجمع می نمایند.

استوار میمندی با بیان اینکه این دولت همواره از نقد سازنده استقبال کرده است و می کند زیرا نقد باعث گسترش و بالندگی می شود اما باید موقعیت شناس بود، یادآور شد: سوال از رییس جمهور حق یک نهاد قانون گذار است اما باید موقعیت آن را نیز در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور فرمانده یک جنگ اقتصادی و عملیات روانی است و حال در شرایطی که دشمن بر روی ما تمرکز کرده اند نباید بر روی او فشار آورد، تصریح کرد: امروز نیازمند اتحاد حول محور ولایت فقیه و اسلام و ایران هستیم چرا که کسی که در داخل و چه خارج زندگی می کند دوست ندارد اتفاق بدی برای کشور رخ دهد.

این مسئول بیان کرد: انتقاد سازنده خوب است اما الان جای تسویه حساب سیاسی نیست. بازار دلار و نفت ما توسط دلارهای حوزه خلیج فارس متلاطم شده است پس باید به هوش باشیم.

وی لارستان را یک منطقه بزرگ با پیشینه ای بزرگ معرفی و با اشاره به وجود بزرگانی مانند سیدعبدالحسین لاری، گفت: بزرگانی که در سطح کشور دارای پیشینه بوده اند در هر جای کشور نام لارستان برده شود دیگر نیازی به توضیح نیست و مردم می فهمند لارستان کجاست.

مدیرکل سیاسی و امنیتی تقسیمات کشوری استانداری فارس با اشاره به اینکه خبرنگاران در خط مقدم حضور دارند و در بدترین اوضاع در خط مقدم حضور داشته و کارهای بزرگی را شکل می دهند، تصریح کرد: امروز نیازمند شفافیت در اطلاعات هستیم و این جایی است که یک خبرنگار می تواند بهترین نقش را ایفا کنند.

وی ادامه داد: خبرنگار میتواند خیلی از مسائل سیاسی را درست کند و واقعیت ها را بیان نماید. امروز اگر میگوییم طلاق و اعتیاد در جامعه وجود دارد خبرنگارها میتوانند کمک شایانی در سالم سازی جامعه نمایند. بنابراین این روز را گرامی داشته و به این گروه تبریک می گویم.

استوار میمندی از مدیران لارستان خواست تا با مردم سعه صدر داشته باشند و سعی کنند تا آنجا که می توانند مشکلات مردم را حل نمایند، اضافه کرد: همه ما این درد را داریم که نمیتوان با این شرایط کشور تمام مشکلات را حل کرد اما میتوا مشکلات را شنید و با لبخند و سعه صدر پاسخ داد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین