جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

سامان‌دهی فعالیت‌های قرآنی اهل سنت در لارستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ فعالیت‌های قرآنی اهل سنت با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس و مؤسسات قرآنی در لارستان ساماندهی می‌شوند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایكنا، سیدحمیدموسوی،…

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ فعالیت‌های قرآنی اهل سنت با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس و مؤسسات قرآنی در لارستان ساماندهی می‌شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایكنا، سیدحمیدموسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس مردادماه گفت: طی نشستی که با مدیر عامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فرزانگان نور جاوید لارستان در اداره امورقرآنی فارس برگزار شد، در خصوص فعالیت‌های قرآنی اهل سنت لارستان و لزوم ساماندهی آن بحث و تبادل نظر شد.
وی افزود: در این جلسه به لزوم ایجاد هماهنگی بین دو مجموعه تأکید و پیشنهاد شد از امکانات دفتر اهل سنت استان فارس جهت اجرای برنامه‌های قرآنی استفاده شود.
موسوی با تأكید بر اینكه در این نشست مقرر شد تا فعالیت‌های قرآنی اهل سنت در لارستان ساماندهی شوند، گفت: همچنین در این نشست قبادی، مدیرعامل مؤسسه مذکور ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، طرح‌هایی که تا پایان سال پیش‌بینی شده را ارائه داد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین