چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری ۴۵ برنامه فرهنگی غدیر در مراكز قرآنی لارستان

مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی لارستان از برگزاری ۴۵ برنامه فرهنگی غدیر در مراكز قرآنی لارستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از ایكنا، حمیدرضا شهلایی، مسئول امور قرآنی…

مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی لارستان از برگزاری ۴۵ برنامه فرهنگی غدیر در مراكز قرآنی لارستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از ایكنا، حمیدرضا شهلایی، مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی لارستان ضمن تبریك فرا رسیدن ایام دهه ولایت و امامت با اعلام این خبر افزود:  این برنامه‌ها شامل برنامه‌های جشن و سرور و همچنین برنامه‌های فرهنگی و سخنرانی‌های مذهبی است كه در خانه‌های قرآن شهری و روستایی و مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود.

شهلایی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه انحراف در جامعه اسلامی به خاطر عمل نکردن به سفارش پیامبر(ص) است، گفت: پیامبر اکرم(ص) در خطبه غدیر که فرمودند حاضران به غایبان و پدران به فرزندان تا روز قیامت ولایت و امامت امیرالمومنین(ع) را اعلام کنند وظیفه و تکلیف همه ما را مشخص کردند.

مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی لارستان افزود: باید در جهت بیان محتوای غدیر و انتقال پیام ولایت و امامت تمام سعی و تلاش خودمان را انجام دهیم. وی اظهار كرد: اگر مسلمان‌های صدر اسلام و در طول تاریخ نسبت به ولایت و امامت امیرالمومنین (ع) و روز بزرگ غدیر خم به وظیفه خود درست عمل می‌کردند انحرافی در جامعه اسلامی پیش نمی‌آمد و شاهد واقعه تلخ عاشورا نبودیم و در حقیقت این بی‌توجهی و عدم اهتمام به غدیر بود که میوه تلخ آن در کربلا پدیدار شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین