چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز ساخت 7 طرح عمرانی در بخش اوز لارستان با اعتبار 10 میلیارد تومان

باحضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۷ طرح عمرانی، زیربنایی، تولیدی و آموزشی در بخش اوز لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به…

باحضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۷ طرح عمرانی، زیربنایی، تولیدی و آموزشی در بخش اوز لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در پنجمین روز از هفته دولت، ۷طرح عمرانی ،آموزشی و تولیدی  با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان ، محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز، ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن، تعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان، بخش و قشرهای مختلف مردم، با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان در بخش  اوز افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

آموزشگاه برکت شهید جعفریان روستای کهنه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۴۰ متر مربع شامل ۶ کلاس درس، نمازخانه، سرایداری و غیره با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان توسط اداره کل نوسازی مدارس استان فارس، یک واحد تولیدی بتن آماده منوچهر خضری در زمینی به مساحت ۲ هکتار با ظرفیت اسمی تولید ۱۰۰ هزار تن در سال، با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و بهسازی و آسفالت معابر و کوچه های روستای فیشور با متراژ ۳۰هزار متر مربع حجم آسفات ریزی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیرین محلی و بهره برداری از ۱۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی برق و رفع افت ولتاژ برق ۷ روستا با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مهمترین طرح های افتتاح شده در این بخش بود.

همچنین در این روز کلنگ آغاز احداث ساختمان اورژانس جاده ای در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع، مدرسه متوسطه اول خضری  با زیربنای ۲۰۰ متر مربع و دو واحد خانه معلم نیز با زیربنای ۲۵۰ متر مربع در شهر اوز به زمین زده شد.

ساختمان اورژانس جاده ای اوز قرار است با زیربنای  ۱۸۰ متر مربع در دو طبقه با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان توسط فرزندان مرحوم امین عسکری ، مدرسه خضری هم با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان توسط فاروق خضری و خانه معلم هم با هزینه ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان توسط شیخ عبدالقادر فقیهی ساخته شود.

در آیین افتتاح این طرح ها جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ضمن تبریک هفته دولت  و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنردر سخنانی از تمامی خیرین بخش اوز بخصوص خیرین امر احداث این طرح ها تقدیر و تشکر کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین