جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری آیین تودیع و معارفه رؤسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج

آیین تودیع و معارفه رؤسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان…

آیین تودیع و معارفه رؤسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان همزمان با هفته دولت آیین تکریم دکتر قهرمانلو و معارفه دکتر عدنان احمدی آزاد به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان خنج برگزار شد.

 فر ماندار شهرستان خنج مهندس مختار عباسی با گرامیداشت هفته دولت و با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت گفت: ارتقا و پیشرفت شهرستان خنج از اولویت های مسئولین به شمار می آید و می بایست تمامی دستگاههای اجرایی در زمینه دستیابی به این هدف تلاش مضاعف نمایند.

 وی در ادامه از مسئولین دانشکده علوم پزشکی لارستان خواست حمایت های بی دریغ خود را که در این چند سال از حوزه بهداشت و درمان خنج داشته اند ادامه دهند و در راه اندازی پروژه های بهداشتی درمانی شهرستان به طور ویژه و خاص حمایت نمایند.

دکتر محمد حسین کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: با شروع طرح تحول سلامت در حیطه بهداشت و درمان به موفقیت های بسیاری در زمینه های بهداشتی درمانی دست یافته ایم که این موفقیت به نفع مردم بوده چرا که اجرای این طرح رفاه و آسایش مردم را به همراه داشته و باعث شده دورترین نقطه از سطح شهرستان ها و روستاها از بهترین امکانات بهداشتی درمانی برخوردار شوند.

وی از زحمات بی شائبه دکتر قهرمانلو در طول ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج قدردانی نمود و گفت: صداقت و درستی در حوزه کار از جمله ویژگی های مثبت یک فرد به شمار می آید که دکتر قهرمانلو به طور قطع و از هر حیث از این ویژگی برخوردار بوده و این مهم موجب دستیابی ایشان به موفقیت های متمادی وی شده است .

 وی در ادامه دکتر عدنان احمدی آزاد را به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان خنج معرفی نمود و در تشریح توانمندی های ایشان اذعان داشت: ذهن خلاق و مدیریت کارآمد این جوان بومی در طول سال ها ریاست بیمارستان خنج شرایطی ایجاد کرد تا با حمایت مسئولین شهرستان خنج ایشان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج منصوب نماییم.

در ادامه برگزاری این آیین دکتر قهرمانلو از زحمات مجدانه و پیگیرانه همه همکاران و مسئولین و خیرین و معتمدین که در طول دوران خدمت ایشان را یاری رساندند تشکر نمود و گفت: امیدورام توانسته باشم به عنوان خادم مردم وظایف خود را به خوبی انجام داده باشم .

وی ضمن ارائه اقدامات انجام شده در طول دوران تصدی، همچنان دلسوزانه از مسئولین خواست تا مجدانه پیگیر موارد مصوب شده باشند تا مردم شهرستان خنج در زمینه بهداشت و درمان همچنان در جایگاهی قرار داشته باشند که در خور شأن آنان باشند.

وی در پایان از حمایت های فرمانداری شهرستان خنج،ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان و خیرین و معتمدین تشکر و برای دکتر احمدی آزاد در سمت جدید خود آرزوی موفقیت کرد.

 درآخر دکتر احمدی آزادبا حضور در جایگاه ضمن تشکر از زحمات دلسوزانه دکتر قهرمانلو در زمان تصدی این سمت، از برنامه هاو اهداف خود سخن گفت و افزود: تمام موفقیت ها و دستاوردها با همدلی و همکاری تمامی ارگان ها، خیرین و معتمدین و مسئولین و پرسنل پرتلاش بهداشت و درمان منطقه محقق می گردد امیدوارم که در این سمت نیز همچون گذشته از حمایت مسئولین برخوردار بوده تا بتوانیم در دستیابی به اهداف کلان پیش رو که چیزی جز پیشرفت شهرستان خنج نیست موفق باشیم. در پایان با اهدای لوح یادبود از زحمات از دکتر قهرمانلو قدر دانی و ابلاغ دکتر احمدی آزاد به ایشان اعطا شد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین