جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله در لارستان

رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله در لارستان برگزار خواهد شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان ، سرگرد پاسدار امیر جاهدی در جمع خبرنگاران،…

رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله در لارستان برگزار خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان ، سرگرد پاسدار امیر جاهدی در جمع خبرنگاران، از برگزاری رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله در ۲۲ و۲۳ شهریورماه در لارستان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با فراررسیدن ماه محرم و درآستانه هفته دفاع مقدس، بسیجیان لارستان بزرگ نیز همچون بسیجیان سایر نقاط کشور با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)با شعار وحدت،ایستادگی و پیشرفت، گوشه ای از فعالیت ها،توانایی ها و اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه رزمایش مذکور در سه بخش اجرا خواهد شد؛گفت:در بخش اول این رزمایش که از ابتدای شهریورماه آغاز شده ، ۱۶ گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم لارستان کار خدمت رسانی خود را در قالب فعالیت های عمرانی،بهداشتی،فرهنگی،آموزشی و … شروع کرده اند که تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بخش دوم این رزمایش در روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریورماه به‌مدت ۲ روز با هدف انسجام‌بخشی بسیجیان و به منظور نمایش اقتدار بسیج در قالب ۲ گردان بیت‌المقدس در شهرستان‌ اجرا می‌شود.

جاهدی ادامه داد: درابتدای این رزمایش دو روزه، بسیجیان پس ازفراخوانی و تجمع با اردوکشی و ستون‌کشی در خیابان‌های شهر اقتدار، آمادگی و حضور پررنگ خود را به نمایش خواهند گذاشت و با بدرقه مردم راهی اردوگاه محل رزمایش خواهند شد و پس از استقرار مشغول به اجرای اردو و تمرینات تاكتیكی خواهند شد و البته برنامه‌های بصیرتی و فرهنگی نیز برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان با بیان اینکه بخش سوم رزمایش برپایی تجمع بزرگ عاشوراییان گردانهای بیت المقدس به عنوان نمایش اقتدار است افزود: در این استقرار بسیجیان در قالب گردانی با لباس‌های متحدالشکل نظامی خود حضور پیدا می‌کنند و به اجرای شعارها و سروده های حماسی و عاشورایی و همچنین نمایش اقتدار و سینه‌زنی و عزاداری ایام محرم خواهند پرداخت.

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین