شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

رزمایش جهادگران فاطمی در لارستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: در هفته بسیج ۴۵ گروه جهادی جهت عملیات جهادی و مردم دوستی تحت عنوان رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به مناطق اعزام خواهند شد. به گزارش…

فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: در هفته بسیج ۴۵ گروه جهادی جهت عملیات جهادی و مردم دوستی تحت عنوان رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به مناطق اعزام خواهند شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج به ریاست داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و با حضور احمد علمدار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، سرهنگ افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان، و جمعی از مسئولین و روسای دانشگاه های شهرستان در محل فرمانداری لارستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: رهبری معظم انقلاب می فرمایند: بسیجی یعنی علی که همه وجودش وقف اسلام بود.

داریوش دهقان با بیان اینکه تقویت بسیج تقویت انقلاب است و همه می بایستی در این راستا تلاش کنیم. تصریح کرد: امروز بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور فعال دارد و هر زمان و هر مکانی که نیاز به اقدام جهادی وجود داشته باشد، حضور بسیج پررنگ است.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین عرصه‌هایی که بسیج در طول ۴۴ سال انقلاب حضور بسیار پررنگی در آن داشته، عرصه محرومیت‌زدایی بوده که موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آمده است.

فرماندار لارستان با تاکید بر اینکه استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنان آمریکای سلطه گر از نام بسیج و بسیجیان می هراسند، افزود: تا زمانی که بسیجیان پرچمدار انقلاب اسلامی هستند جهانخواران نمی توانند چشم طمع به این کشور داشته باشند.

دهقان لزوم تقویت بسیج را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: هیچ کس حق ندارد بسیج را تضعیف کند و همه باید در تکمیل و قدرتمندشدن این سازمان میمون و پربرکت تلاش کنیم.

وی افزود: بسیجی‌ها بودند که در جبهه‌ها در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، حماسه‌های بزرگ را آفریدند و شهدای گمنامی که حماسه‌های بزرگی را رقم زدند و سردارانی که افتخارآفرینی کردند و می‌کنند، همگی بسیجی بودند.

نماینده عالی دولت در لارستان از تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان خواست که در هفته بسیج برنامه داشته باشند و با ستاد گرامیداشت هفته بسیج همکاری کامل نمایند.

سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان هم بسیج را یک تشکل مردمی با درونمایه های اعتقادی و مذهبی دانست که دارای بعد نهادی و انعطاف پذیر است، خاطر نشان کرد: در زمان جهان از هر قشری عضو بسیج بوده و بعدها همین افراد جزو ژنرال های درجه یک دنیا شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با اشاره به اینکه بعد از جنگ بسیج به دنبال خدمت کردن بوده است، عنوان کرد: در هفته بسیج بیش از ۱۶۰ برنامه در منطقه اجرا خواهد شد که از جمله آنها یادواره شهدای پایگاه اسلام زاده، همایش تجلیل از بسیجیان نمونه عمادشهر، دهمین یادواره شهدای لطیفی با حضور نویسنده کتاب ( پایی که جا ماند)، غبار روبی قبور مطهر شهدا، حضور حلقه های صالحین در نماز جمعه و گزارش فعالیت ها در این برنامه، تجمع اقتدار بسیجیان و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خواهد بود.

وی با اعلام اینکه در هفته بسیج ۴۵ گروه جهادی جهت عملیات جهادی و مردم دوستی تحت عنوان رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به مناطق اعزام خواهند شد، یادآور شد: بسیج دارای عرصه‌های مختلفی است که هر کس بنا به علایق خود می تواند عضو این تشکل شود.

در ادامه نیز هر یک از مسئولین پیشنهادها و نظرات خود را در خصوص اجرای برنامه ها در هفته بسیج بیان کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۵:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین