سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

محرومیت زدایی بسیجیان لارستان در قالب رزمایش الی بیت المقدس

در راستای رزمایش الی بیت المقدس فرمانده سپاه لارستان اقدامات سازندگی،محرومیت زدایی و اشتغال زایی سپاه و بسبج در دهه مبارک فجر را تشریح کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

در راستای رزمایش الی بیت المقدس فرمانده سپاه لارستان اقدامات سازندگی،محرومیت زدایی و اشتغال زایی سپاه و بسبج در دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ افسری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در مصاحبه ای ضمن تبریک و تهنیت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: در راستای رزمایش الی بیت المقدس با شعار پای کار انقلاب ایستاده ایم، بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان بزرگ با همکاری خیرین، پایگاه های مقاومت وگروه های جهادی، اقدامات سازندگی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی ویژه دهه مبارک فجر را به انجام رساند.

و با برشمردن اهم اقدامات انجام شده، افزود:۴۲ فقره پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی شامل؛ ساخت مسکن محرومین، آبرسانی و پروژه های اشتغال زایی، آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت بدهی آنان، تهیه و توزیع بالغ بر ۱۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و محرومین، تهیه و توزیع بالغ بر ۵۰۰ بسته نوشت افزار و ۳۵ دستگاه تبلت و موبایل برای دانش آموزان نیازمند، اهدای ۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، واکسیناسیون و معاینه رایگان ۴ هزار راس دام در راستای مقابله با بیماریها و جهش تولید در بخش دام و غیره است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان گفت: از فرماندهان حوزه های مقاومت، پایگاه های مقاومت، خیرین نیک اندیش و مردم عزیز لارستان بزرگ که در انجام این عملیات و رزمایش ما را یاری کردند، کمال تشکر و قدردانی می کنم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین