چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری رزمایش پیامبراعظم(ص) ۱۷ بسیج در لارستان+تصاویر

رزمایش پیامبراعظم(ص) ۱۷ بسیج در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان، سرهنگ پاسدار عیسی افسری با اعلام این خبر گفت: همزمان با…

رزمایش پیامبراعظم(ص) ۱۷ بسیج در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان، سرهنگ پاسدار عیسی افسری با اعلام این خبر گفت: همزمان با برگزاری رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) ۱۷ در منطقه عمومی جنوب کشور و خلیج فارس، این رزمایش در لارستان نیز با حضور ۳ گردان‌ بیت‌المقدس برادر و ۲ گردان کوثر خواهر برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان افزود: برادران و خواهران بسیجی گردان های بیت المقدس و کوثر ناحیه لارستان در این رزمایش دو روزه در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ آذرماه در مناطق عمومی لارستان، جویم و بیرم برگزار شد.

وی تصریح کرد: نیروهای شرکت کننده در این رزمایش در زمینه های مختلفی نظیر آشنایی، آموزش و اجرای تمرینات تاکتیکی از جمله عملیات هلی برن و ضدهلی برن، کمین و ضد کمین، گشت های عملیاتی و اطلاعاتی، تور ایست و بازرسی،دفاع از کوی و برزن، مقاومت مردمی و مقابله با اغتشاشات، ضمن حفظ انسجام و ارتقای سطح توانمندیها، آمادگی هرچه بیشتر خود را برای مقابله با تهدیدات سخت و نیمه سخت دشمنان خارجی و معاندان داخلی به اجرای برنامه پرداختند.

در ادامه تصاویر این رزمایش از لنز دوربین علی یگانه لاری را مشاهده می کنیم:

  و

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین