جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 16 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

جهاد ادامه دارد؛ ورود بسیجیان لارستان به فاز سوم «رزمایش کمک مؤمنانه»

مرحله سوم «رزمایش کمک مومنانه» در لارستان آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان، فرمانده سپاه ناحیه لارستان از آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در لارستان خبر داد. سرهنگ امیر…

مرحله سوم «رزمایش کمک مومنانه» در لارستان آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان، فرمانده سپاه ناحیه لارستان از آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در لارستان خبر داد.

سرهنگ امیر جاهدی با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که از ابتدای ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه داشت ۸هزار و ۲۳۲ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۱۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال در اختیار محرومین قرار گرفت، اظهار کرد: طی این مدت همچنین ۳۸ سری جهیزیه عروس به نوعروسان نیازمند اهدا شد،۵۱ هزار و ۷۹۲ بسته اطعام، یک هزار و ۹۵ بسته لوازم التحریر، ۲۵۱ راس قربانی، ۱۲۴ عدد موبایل و تبلت و ۹۷۹ کارت هدیه به افراد نیازمند و آسیب دیده اهدا شد.

وی در ادامه از آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با مشارکت آحاد مردم و بسیجیان پایگاه های مقاومت در سراسر لارستان خبر داد و تصریح کرد: تا پایان سال جاری این رزمایش با تفاوت‌هایی نسبت به مراحل قبل در حوزه‌های اشتغال، درمان، مسکن و بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای نیازمندان و محرومین ادامه خواهد یافت.

فرمانده سپاه لارستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین ادارات، خیرین نیک‌اندیش و بسیجیان مخلص و فداکار پایگاه‌های مقاومت خاطرنشان کرد: مردم عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۶۸۷۹۵۱۲ نزد بانک انصار و یا به شماره حسابهای اعلامی از طرف پایگاه های مقاومت بسیج واریز و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین