جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری خنج تا پایان مهر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در بازدیدی که از مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان خنج با همراهی فرماندار، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، رییس شورای شهر…

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در بازدیدی که از مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان خنج با همراهی فرماندار، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، رییس شورای شهر و جمعی از هنرمندان شهرستان خنج داشت، گفت: این پروژه مورد نیاز اصحاب فرهنگ، ادب و هنر است و حداکثر تا پایان مهر تکمیل و به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در راستای تکمیل و راه اندازی از مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان خنج با همراهی عباسی فرماندار، باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، ایرج منصوری رییس شورای شهر خنج و جمعی از هنرمندان شهرستان خنج؛ بازدید کرد.

صابر سهرابی با بیان ضرورت ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای فعالیت اصحاب فرهنگ، ادب، هنر و بهره‌برداری از مجتمع های فرهنگی و هنری در استان فارس، اعلام داشت: در این سفر تاکید شد تا با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و شورا و فرمانداری خنج؛ این پروژه حداکثر تا پایان مهر تکمیل شود و به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل گردد .

این مقام فرهنگی استان با اشاره به ساخت مجتمع‌های فرهنگی و هنری که باهدف ایجاد فضایی برای فعالیت هنرمندان و فعالیت‌های فرهنگی هنری در سراسر استان انجام‌شده گفت: تجربه نشان داده است که اگر این مراکز به هنرمندان و انجمن‌های تخصصی هنری واگذار شود باعث رونق دوچندان این اماکن خواهد شد و واگذاری صرفاً با نگاه اقتصادی در حوزه فرهنگ اتفاق خوش‌آیندی نخواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان خنج فعلا دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که توسط راه و شهرسازی استان فارس در سال ١٣٨٦ شروع و در ادامه برای تکمیل به اداره راه و شهرسازی لارستان واگذار گردید.

سهرابی در پایان گفت: مجتمع با زیر بنای ١٨٥٠ متر مربع در دوطبقه شامل کلاسهای آموزشی؛ نگارخانه، فضای اداری و سالن جند منظوره ٢٥٠ نفری می باشد که تا پایان مهر ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین