جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تداوم صدرنشینی هندبالیست های لارستانی با پیروزی پرگل در مشهد

بانوان هندبالیست شهید چمران لارستان با برد پرگل برابر تیم «طرقبه شاندیز» مشهد به صدرنشینی خود در لیگ برتر کشور تداوم بخشیدند. به گزارش میلاد لارستان هفته سوم لیگ برتر…

بانوان هندبالیست شهید چمران لارستان با برد پرگل برابر تیم «طرقبه شاندیز» مشهد به صدرنشینی خود در لیگ برتر کشور تداوم بخشیدند.

به گزارش میلاد لارستان هفته سوم لیگ برتر هندبال زنان ایران با انجام ۴ بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در نخستین بازی این هفته، تیم تاسیسات دریایی تهران توانست با نتیجه نزدیک۲۶ بر ۲۵ ذوب آهن اصفهان را شکست دهد. تیم تهرانی که در این فصل با نتایج خفیف در بازی ها پیروز شده است، توانست سومین پیروزی را کسب کند و با ۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول جای گیرد. تیم ذوب آهن اصفهان نیز بدون امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد.

دیگر بازی مهم این هفته بین تیم های شهید چمران لارستان و اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد برگزار شد. در این بازی یک طرفه، بانوان لارستانی توانستند با حساب ۳۴ بر ۱۳ برابر میزبان خود به پیروزی پرگل دست یابند. با این نتیجه، هندبالیست های لارستانی با ۶ امتیاز صدرنشینی خود را تداوم بخشیدند و تیم طرقبه شاندیز نیز بدون امتیاز در رده آخر جدول رده بندی قرار دارد

در دیگر رقابت هفته سوم، تیم نفت و گاز گچساران میزبان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود که این بازی با نتیجه ۲۶ بر ۱۹ به سود نماینده گچساران پایان یافت. با این حساب، تیم نفت و گاز با ۴ امتیاز در رده سوم جدول ایستاد و تیم اصفهانی فولاد با ۲ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در بازی پایانی، تیم پترو اموت پویا بوشهر در یک بازی خارج از خانه توانست با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ هیات هندبال البرز را مغلوب کند و به نخستین برد خود در این مسابقات دست یابد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کند.

به گزارش میلاد لارستان تیم شهید چمران لارستان با کسب این پیروزی شیرین برابر اشتاد سازه خراسان رضوی، برای برپایی یک اردوی یک هفته‌ای به تهران سفر می کند و پس از آن هشتم مهرماه به مسابقات هندبال بانوان جام باشگاه‌های آسیا اعزام می‌شود.

گفتنی است؛ چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور با حضور ۸ تیم شهید چمران لارستان، تاسیسات دریایی تهران، نفت و گاز گچساران، هیأت هندبال البرز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پتروآموت پویا بوشهر، اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد و ذوب آهن اصفهان از روز جمعه ۹ شهریورماه جاری آغاز شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۵:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین