شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

این هفته؛ تشییع یک شهید گمنام در لارستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از برگزاری مراسم تشییع و تدفین ۹ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی…

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از برگزاری مراسم تشییع و تدفین ۹ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در استان خبر داد.

به گزارش میلا لارستان به نقل از ایكنا ، حمیدرضا گرامی،  با بیان اینكه در تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در این استان برگزار خواهد شد، بنا به درخواست استان‌ها جهت عزیمت تعدادی از  ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده، اعزام ۹ شهید به استان فارس نیز به موافقت رسید.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های داراب، جهرم، خرامه، اقلید و لارستان میزبان این شهدا خواهند بود، گفت: دو شهید در فدامی داراب، دو شهید در نظام‌آباد اقلید، دو شهید در معزآباد خرامه، یک شهید در تیپ ۳۳ المهدی جهرم، و یک شهید در پادگان شهید نجفی‌لاری لارستان به خاک سپرده خواهند شد.  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اضافه کرد: یک شهید باقی مانده نیز پس از ایام عاشورای حسینی در مرکز صدا و سیمای استان فارس خاکسپاری می‌شود.

گرامی ادامه داد: شهدای تفحص شده مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ در عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۴، خیبر و رمضان هستند؛ که در سنین ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۳، ۲۶، ۳۰ و ۳۲ ساله به درجه شهادت نائل شده‌اند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری پنج هزار و ۷۰۰ عنوان برنامه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “این هفته؛ تشییع یک شهید گمنام در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    پادگان شهید نجفی لاری همون بست پارو هست؟
    چرا؟؟؟ این همه جای بهتر هست یه جایی باشه که دسترسی بهتر باشه برای عموم مردم…

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین