پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز سال تحصیلی برای 23 هزار دانش آموز لارستانی

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید  و در هفته دفاع مقدس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و دیگر مسوولان شهرستان، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، در آموزشگاه…

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید  و در هفته دفاع مقدس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و دیگر مسوولان شهرستان، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، در آموزشگاه دخترانه وحدت این شهرستان نواخته شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛در شروع سال تحصیلی جدید صبح امروزطی مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد رمضانی امام جمعه موقت لار، علی پور معاون سیاسی فرمانداری، پیروز بخشدار مرکزی، مدیر آموزش و پرورش لارستان، جانشین فرماندهی انتظامی، شهردار و شورای اسلامی شهر لار و فرماندهی پلیس راهور شهرستان، زنگ مهر بیش از ۲۸۰ واحد آموزشی تحت پوشش معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان به صدا درآمد.

در این ویژه برنامه حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت لار و اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان در سخنانی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس وگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان در موضوع مهم  علم و علم آموزی به ایراد سخن پرداختند.

سپس دانش آموزان بصورت منظم از زیر کلام ا… مجید عبور کردند و هریک وارد کلاس های درس خود شدند.

خاطره گویی، قرائت شعر ومقاله توسط دانش آموزان، پخش کلیپ بوی ماه مهر و دفاع مقدس ، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است در این روز  بیش از ۲۳ هزار دانش آموز دختر و پسر لارستانی نیز اول مهر ماه را گرامی داشتند و با نام خدای تبارک و تعالی در بیش از ۱۳۰۰  کلاس درس حاضر شدند.

اضافه می گردد که مراسم مشابهی نیز درمدارس بخش های اوز،بیرم،جویم، بنارویه، صحرای باغ و شهرها و روستاهای بخش مرکزی با شکوه خاصی برگزار شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین