چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

معرفی بخشدار جدید بنارویه

با حضورمعاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ بخشدار جدید بنارویه لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل…

با حضورمعاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ بخشدار جدید بنارویه لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین روانبخش امام جمعه بنارویه، علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری، داود شفیعی بخشدار جویم، دکتر کریمی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، جمعی از مسئولین، اعضا شورای اسلامی شهر و دهیاران، بخشدار جدید بنارویه لارستان معرفی شد.

در این مراسم که در سالن بخشداری بنارویه برگزار شد؛ فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه امروز به برکت خون مقدس شهدا، آرامش و امنیت قابل قبولی در کشور ایجاد شده است؛ گفت: امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرآشوب خاورمیانه بی نظیر است.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به بخشدار جدید بنارویه تاکید کرد: سرکشی به روستاها را سرلوحه کار خود قرار دهد، چرا که این مهم می تواند رافع بسیاری از مشکلات و درخواست های روزمره مردم باشد. وی ادامه داد : بررسی مشکلات مردم از نزدیک به ویژه در مناطق روستایی، بسیار اهمیت دارد و امیدواریم با همکاری مردم و مسوولین مشکلات اساسی مردم مرتفع شود.
معاون استاندار فارس دیدار با علما و روحانیون، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید، پیگیری طرح ها و پروژه های نیمه تمام، تعامل با تمامی گروه ها و احزاب و غیره را از دیگر وظایف بخشدار عنوان کرد.

حسنی در پایان سخنانش از سجاد قنبری بخشدار سابق تقدیر و برای احمد علمدار بخشدار جدید بنارویه هم آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه حکم انتصاب احمد علمدار بعنوان بخشدار جدید بنارویه به وی تقدیم و از خدمات سجاد قنبری بخشدار سابق هم با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
در این مراسم همچنین حضرت حجت الاسلام والمسلمین روانبخش امام جمعه بنارویه، منصور جعفری رییس شورای اسلامی شهر بنارویه و سجاد قنبری و احمد علمدار بخشداران سابق و جدید بنارویه هم به ایراد سخن پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ احمد علمدار اهل و ساکن لار و دارای مدرک کارشناسی  ارشد علوم اجتماعی می باشد و پیش از این نیز چند سال کارشناس اتباع و مهاجرین خارجی فرمانداری و مدتی هم کارشناس امور شوراها و دهیاری های بخشداری اوز بوده است.

سجاد قنبری هم که اهل مرودشت بود به سمت بخشدار کامفیروز منصوب شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “معرفی بخشدار جدید بنارویه”

  1. لارستانی. غیر. لاری گفت:

    چنانچه. بخش فعلی بنارویه از بخش جویم. مجزا نشده بود الان بخش جویم از نظر جمعیت وسایر شرایط میتوانست به یک شهرستان مستقل تبدیل شود اما متاسفانه. بنارویه. وجویم دو بخش. کوچک هستند که هیچکدام شرایط. ارتقاراندارند

  2. نوروزی از. بناروبه گفت:

    شهر بنارویه. از شهر جویم بزرگتر. وطبق اعلام نظر مرکزامار ایران جمعیت بنارویه درمنطقه. لارستان. بعد از لار. واوز. سومین شهر. لارستان. است که باید. نهادها. وادارات بیشتری دران. دایر شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین