شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تیم شطرنج لارستان جهت شرکت در مسابقات به حامی مالی نیاز دارد

رئیس هیأت شطرنج لارستان با بیان اینکه تیم شطرنج لارستان برای شرکت در مسابقات نیاز به حامی مالی دارد، گفت: تیم شطرنج لارستان از تیم های مطرح است و به عنوان…

رئیس هیأت شطرنج لارستان با بیان اینکه تیم شطرنج لارستان برای شرکت در مسابقات نیاز به حامی مالی دارد، گفت: تیم شطرنج لارستان از تیم های مطرح است و به عنوان ۸ تیم برتر در بازی های لیگ کشور حضور دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پیام دانش اوز، سید ریحان کشفی که برای درخواست حمایت دانشگاه آزاد اسلامی اوز از تیم شطرنج لارستان  با رئیس دانشگاه به گفتگو نشسته بود در ادامه درخواست خود، اظهار کرد: تیم شطرنج لارستان بازی های خود را از ۲۳ مهرماه و به مدت ۴ روز در یکی از مناطق ۴ گانه آغاز می کند و بعد از آن بایستی در سه منطقه دیگر با ۷ تیم به رقابت بپردازد.

وی با تجلیل از شطرنج بازان اوز که در رقابت ها خوش می درخشند، از مجتبی وحدانی به عنوان یکی از چهره های با کلاس رتبه بالا شطرنج تجلیل کرد و افزود: وی در بین ۲۳ نفر شطرنج باز برتر کشور قرار دارد.

کشفی با بیان بازی های شطرنج باز در اوز که حدودا ۸۰ تیم در آن حضور دارند، خاطرنشان کرد:هیأت شطرنج دنبال حامی مالی است و در این صورت با نام انتخابی از سوی حمایت کننده در رقابت ها شرکت می کند.

وی یادآور شد:هیأت شطرنج به سرمایه ای بالغ بر سی میلیون تومان احتیاج دارد و هر شخص و یا موسسه ای این پول را تامین کند با نام وی در بازی ها حضور پیدا می کند.

کشفی از دانشگاه آزاد اسلامی که در طول فعالیت برنامه های مهمی را در امور اجتماعی-فرهنگی ترتیب داده است خواست حمایت از تیم شطرنج بازان لارستان را به عهده بگیرد تا تیم با نام تیم شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی اوز وارد عرصه رقابت ها شود.

او افزود: از ۳۰ میلیون تومان تخصیصی، مبلغ ۱۰ میلیون تومان به حساب فدراسیون شطرنج واریز می شود و ۲۰ میلیون تومان دیگر برای هزینه های سفر بازیگران و افراد مسئول به منظور شرکت در ۴ منطقه و ۴ نقطه کشور است.

رئیس هیات شطرنج، در خصوص چگونگی حضور در رقابت های لیگ برتر گفت:آقایان باید دارای رتبه ۲۱۰۰ باشند که در تعریف شطرنج رتبه با عنوان رتینگ نام برده می شود.

وی خاطرنشان کرد:مجتبی وحدانی دارای (رتینگ) رتبه ۲۱۰۰ می باشد.

عبدالعزیز خضری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، با تشکر از حضور کشفی، رییس هیات شطرنج لارستان، و فعالیت های سازنده هیأت های لارستان و اوز در جواب درخواست از مرکز اوز برای پشتیبانی تیم شطرنج لارستان به منظور شرکت در رقابت های برتر کشوری، اظهار کرد:پیشنهاد به صورت کتبی ارایه تا پس از بررسی های قانونی و مذاکره با هیأت امنا پاسخ لازم داده شود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین