پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 25

روز پرکار بالگرد اورژانس لارستان

با انجام ۲ ماموریت جداگانه، روزی پرکار برای بالگرد اورژانس لارستان رقم خورد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان و به نقل ازروابط…

با انجام ۲ ماموریت جداگانه، روزی پرکار برای بالگرد اورژانس لارستان رقم خورد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان و به نقل ازروابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این شهرستان، صبح امروز در پی تماس تلفنی با مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان لارستان مبنی بر سقوط فردی از ارتفاع در دشت اناغ، تیم فوریت‌های پزشکی لارستان وارد عمل شدند.

مسعود حاجی رجبی در این باره اظهارداشت: این حادثه در حد فاصل منطقه اناغ و سد اتفاق افتاد و با توجه به اینکه این منطقه صعب العبور و دسترسی از طریق راه زمینی بسیار دشوار و زمان بر بود، طی هماهنگی های لازم با دکتر صباغی رییس مرکز پایش مراقبت های درمانی، بالگرد اورژانس هوایی لارستان به منطقه اعزام شد.

حاجی رجبی افزود: بلافاصله پس از فرود بالگرد در منطقه مذکور اقدامات اولیه درمانی توسط کارکنان اورژانس هوایی صورت گرفت و در انتها فرد مصدوم به بیمارستان امام رضا (ع) لارستان انتقال یافت.

بالگرد اورژانس لارستان امروز ماموریت دیگری هم داشت که در بعد از ظهر انجام شد

در این ماموریت که با درخواست پایگاه اورژانس جاده ای هرمود باغ صورت گرفت، بیمار ضمن دریافت اقدامات درمانی لازم به بیمارستان امام رضا ع لار منتقل شد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین