جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بازتاب گسترده “سيلي محكم به آمريكا” ي امام خامنه اي در رسانه‌های جهان

سخنان امروز امام خامنه اي در جمع ۱۰۰ هزارنفري بسيجيان در ورزشگاه آزادي حاوي نكات قابل توجهي بود كه رسانه هاي جهان به صورت ويژه پوشش دادند. به گزارش ميلادلارستان…

سخنان امروز امام خامنه اي در جمع ۱۰۰ هزارنفري بسيجيان در ورزشگاه آزادي حاوي نكات قابل توجهي بود كه رسانه هاي جهان به صورت ويژه پوشش دادند. به گزارش ميلادلارستان خبرگزاري فارس دراين زمينه گزارش داد:

روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست»: رهبر ایران گفته است جمهوری اسلامی با شکست تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران به آمریکا سیلی خواهد زد.

خبرگزاری «رویترز»:ایران با شکست تحریم‌ها قصد دارد سیلی محکمی به آمریکا بزند؛این گفته رهبر ایران آیت‌الله علی خامنه‌ای در سخنرانی امروز خود است که از تلویزیون دولتی ایران پخش شد.

رونامه صهیونیستی «جروزالم پست»:رهبر ایران در سخنرانی امروز خود که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد متعهد شد که ایران با شکست تحریم‌ها سیلی محکمی به آمریکا بزند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»:رهبر ایران معتقد است مردم ایران به دلیل تهدیدات آمریکا و مشکلات اقتصادی در برهه‌ای حساس قرار گرفته‌اند.

رادیو آزاد اروپا:رهبر ایران یک بار دیگر به کسانی که درخواست مذاکره با آمریکا دارند هشدار داد و گفت چنین درخواست‌هایی خیانت به کشور ایران است. رهبر ایران معتقد است دشمن می‌خواهد ملت ایران به این نتیجه برسد که تنها راه‌حل تسلیم به آمریکا است.

 

روزنامه «اکسپرس» انگلیس:آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران گفته است، ملت ایران با شکست تحریم‌ها سیلی محکمی بر صورت دونالد ترامپ و آمریکای متکبر خواهد کوبید.

وب سایت روسی «وستنیک کاوکازا»:آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم ایران در سخنرانی خود خطاب به جمعیت عظیم بسیجیان، درست یک روز پس از رأی دیوان بین‌المللی دادگستری که یک پیروزی برای ایران بود تأکید کرد، آمریکا در اشتباه است که ایران طی دو تا سه ماه آینده سقوط خواهد کرد.

خبرگزاری رسمی چین «شینهوا»:ایران آمریکا را در تحریم‌های اقتصادی شکست خواهد داد. این اظهارات آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم ایران در سخنرانی امروز خود بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین