شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کتابخانه حسینیه اعظم لار و کمک خیرین…

سرچشمه علوم گذشتگان و منشأ تجربيات آبا و اجدادي هر جامعه به وسيله نگارش مطالب به نسلهاي بعدي منتقل شده و ميشود. كتابخانه ها يكي از منابع نگهداري اين علوم…

سرچشمه علوم گذشتگان و منشأ تجربيات آبا و اجدادي هر جامعه به وسيله نگارش مطالب به نسلهاي بعدي منتقل شده و ميشود. كتابخانه ها يكي از منابع نگهداري اين علوم و تجربيات عظيم به شمار ميآيد. يكي از كتابخانه هاي معتبر و معظم لارستان كه شايد در استان فارس بعد از شيراز نمونه نداشته باشد، كتابخانه حسينيه اعظم است كه با انديشه و همت حضرت آيت الله العظمي حاج سيدعبدالعلي آيت اللهي(ره) در حدود سال ۱۳۵۴ آغاز به كار كرد و در رجب سال ۱۳۶۴ مقارن با مياد حضرت مولي الموحدين اميرالمومنين در ساختمان جديدالتأسيس (محل كنوني) افتتاح و اكنون با ۳۵۰۰۰ جلد كتاب اعم از كتب مرجع، ديني، اجتماعي، سياسي، تاريخي و علوم جديد و قديم و.. يكي از بهترين و گسترده ترين كتابخانه هاي استان محسوب ميشود.

اخيراً به همت برخي تحصيلكرده هاي جوان كلاسهايي  براي دانش آموزان و بعضاً مادران در سالن كتابخانه تشکیل شده که براي اين منظور از تجهيزات و امكاناتي هرچند محدود بهره برداري مينمايند و براي توسعه كلاسها، تأمين هزينه جاري و تجهيز امكانات به همت والاي خيرين محترم نياز مبرم است.

طبعاً با همت شما عزيزان اين جوانان با انگيزه بهتر ميتوانند در خدمت به دانش آموزان و نسل نوپا گام بردارند و آموزشي در خور انجام دهند. اگر اين گام موثر واقع شود و اين آموزش در مسير حق تحقق يابد براي خيرين عزيز نيز حسنات جاريه اي ايجاد ميشود و جامعه نيز به رشد و تعالي معنوي نائل ميگردد. سزاوار است با همت عزيزان اين مهم تحقق يابد.

همتم بدرقه راه كن اي طاير قدس
كه دراز است ره مقصد و من نوسفرم

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین