شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

واگذاری پروژه مرکز امدادی هلال احمر لارستان به بخش خصوصی

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر فارس گفت: برون سپاری پروژه‌ها به بخش خصوصی سبب تسریع عملیات در ساخت و ساز و سرعت بخشیدن به بهره‌برداری می‌ شود که در این راستا…

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر فارس گفت: برون سپاری پروژه‌ها به بخش خصوصی سبب تسریع عملیات در ساخت و ساز و سرعت بخشیدن به بهره‌برداری می‌ شود که در این راستا ۷ پروژه واگذار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم فیض‌الله جعفری با اشاره به واگذاری ۷ پروژه عمرانی این جمعیت به بخش خصوصی اظهار داشت: این اقدام با هدف ادامه این فعالیت‌ها به انجام رسیده است.

وی گفت: بر همین اساس برای بررسی این موضوع از نمایندگان استانداری، برنامه و بودجه، اتاق بازرگانی و سازمان اقتصاد دارایی دعوت شد تا این موضوع را بررسی کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس با تاکید بر دستور جدید دولت مبنی بر واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی دستگاه‌ها به بخش خصوصی بیان کرد: هلال‌احمر فارس در این راستا ۷ پروژه عمرانی خود را به منظور بررسی برای واگذاری به بخش خصوصی معرفی می‌کند.

وی اعلام کرد: بر این اساس پروژه‌های اردوگاه امدادی چشمه گلابی داراب، مرکز امدادی لارستان، اردوگاه شعب شهرستانی آباده، اوز، فراشبند، فسا و ده‌شیخ به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

جعفری تصریح کرد: این پروژه‌ها باید به تایید کمیته واگذاری برسد و با مشخص شدن چارچوب اصلی و شرایط اولیه واگذاری با در نظر گرفتن اولویت‌بندی پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس توجه به ظرفیت‌های این جمعیت را ضروری دانست و بیان کرد: واگذاری این پروژه‌ها با هدف تقویت اقدامات درمانی و توانبخشی به انجام می‌رسد.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان فارس پروژه‌های مورد نظر خود را بعد از طی مراحل اولیه، به صورت آگهی به منظور جذب سرمایه گذار، اعلام می‌کند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین