چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برکت آفتاب بر پشت بام منازل مددجویان کمیته امداد لارستان

نصب پنل خورشیدی در پشت بام نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان باعث درآمدزایی پایدار برای آنها شده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته…

نصب پنل خورشیدی در پشت بام نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان باعث درآمدزایی پایدار برای آنها شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان ، ۳ پنل خورشیدی دیگر جهت مددجویان کمیته امداد لارستان نصب و به شبکه برق سراسری پیوست .

این سه پنل در روستاهای چاه نهر، درز و سایبان نصب شد که با یک پنلی که چند ماه قبل در شهر لار نصب شده بود به ۴ دستگاه رسید  .

دلاور مدیر کمیته امداد لارستان در حاشیه راه اندازی این پنل ها گفت : تولید برق در هر ساعت ۵ کیلو وات و درآمدزایی حدود ۸ میلیون ریال در هر ماه جهت هر خانوار از برکت افتاب است که در طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد از آن بهره برداری می شود .

این مسئول افزود : تمام تلاش کمیته امداد ، استعدادیابی مددجویان و پس از آن اعطای وام های اشتغالزایی و در نهایت توانمندسازی و استقلال اقتصادی خانواده هاست که در این راستا کمیته امداد توفیقات چشمگیری داشته است.

دلاور ادامه داد: در چند روز آینده ۶ پنل خورشیدی نیز جهت مددجویان بخش بیرم نصب و راه اندازی خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین