چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

اسلام و انقلاب اسلامي، بهانه اساسي آمريكا

 جناب آقاي دكتر ظريف در جلسه ي چهارشنبه ۱۸ / ۷/ ۹۷ كه به تصويب FATF درمجلس شوراي اسامي منجر شد اظهار داشتند «نه بنده و نه آقاي رئيس جمهور…

 جناب آقاي دكتر ظريف در جلسه ي چهارشنبه ۱۸ / ۷/ ۹۷ كه به تصويب FATF درمجلس شوراي اسامي منجر شد اظهار داشتند «نه بنده و نه آقاي رئيس جمهور نمي توانيم تضمين دهيم كه با پيوستن به لايحه حمايت مالي از تروريسم مشكلاتمان حل خواهد شد اما مي توانيم تضمين بدهيم كه با نپيوستن به اين لايحه، آمريكا بهانه مهمي را براي افزايش مشكلات، پيدا خواهد كرد » اين مسأله كه آمريكا در ازاء رفع هر بهانه، بهانه ي ديگري را علَم مي نمايد صحبتي است مشخص و معلوم.

سخن بنده با وزير امور خارجه اين است كه مگر اسلام انقلابي و نظام انقلاب اسلامي بهانه اساسي آمريكا و استكبار نيست؟ شما به فرض محال كه بتوانيد تمام بهانه ها را از دست شيطان بزرگ بگيريد، او در نهايت آخرين بهانه كه در واقع اولين بهانه اصلي است عَلَم مي كند كه «ما با اسلام و انقلاب اسامي دشمن هستيم » آن موقع با قيام و قعودها چه شكافي بين مردم و نمايندگان و مراجع و علما و بزرگان ايجاد م يشود و چه نتيجه اي عايد میگردد؟!

پس بياييم راه چهل ساله خودمان را طي كنيم و كاري به بهانه گيري هاي دشمنان نداشته باشيم و بدانيم كه بهانه گير كارش بهانه گيري است بايد به چنان قدرتي دست يابيم كه از بيان بهانه ها بترسند و جرأت به زبان آوردن نكنند. چگونه در برابر قدرت موشكي ايران اسلامي تسليم شده اند و بهانه تضعيف آن را مطرح مي كنند بايد در همه ابعاد اينگونه پيش رويم.

مسئولين بايد همت نمايند بدون اعتنا به بهانه دشمنان راه اساسي كه تعالي و پيشرفت نظام اسامي است بپيماييم و به ياوه سرايي هاي دشمنان اعتنا نكنيم و بدانيم كه دشمن، دشمن است اگرچه با عسل كامش را شيرين نمايي!

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین