سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بررسی مشکلات 15 روستای بخش صحرای باغ

‍با حضور فرماندارویژه لارستان و نماینده مردم لارستان، خنج و گراش؛ مسائل و مشکلات ۱۵ روستای بخش صحرای باغ لارستان بررسی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

‍با حضور فرماندارویژه لارستان و نماینده مردم لارستان، خنج و گراش؛ مسائل و مشکلات ۱۵ روستای بخش صحرای باغ لارستان بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، احمد دلاور بخشدار صحرای باغ و جمعی زیادی از مسئولین ادارات شهرستان، مسائل و مشکلات روستاهای هرمود، حسین آباد، زروان، دشتی، خلور، ده میان، باغ، کارگاه، تل کشی، دیده بان، کردشیر، گاوبست، استاس، چاه ریگی، آبکوهی و شهر عمادده مرکز بخش صحراب باغ لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

مسئولین در این دیدارها از نزدیک و بصورت چهره به چهره در جریان مشکلات و نیز مطالبات و درخواستهای اهالی این روستاها قرار گرفتند.

فرماندار ویژه لارستان در این نشست ها در سخنانی اظهار داشت: ارتباط نزدیک با اهالی و ساکنان روستاها و آشنا شدن با دغدغه ها و مشکلات مردم، موجب تسریع در حل مشکلات آنان می شود.

حسنی گفت: باتوجه به کمبود اعتبارات، حل مشکلات مذکور بر اساس اولویت بندی در دستور کار قرارمی گیرد.

وی افزود: فلسفه حضوردر روستاها این است که از نزدیک با مردم دیدار و به صورت چهره به چهره به حرف های آنها گوش فرا دهیم تا گره ای از کار مردم روستاها باز شود.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه برای رفع مشکلات روستاهای این بخش پیگیری لازم صورت خواهد پذیرفت و نگاه ویژه تری به روستاها خواهیم داشت؛ عنوان کرد: مردم مستحق هرگونه ارائه خدمت از سوی مسئولان و دستگاه‌های خدمات رسان هستند و باید مشکلات زیرساختی روستاها اعم از آب، برق، گاز و مخابرات و غیره رفع شود.

فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اینکه باید برای پیشرفت روستا، شورا و دهیار نیز فعال و پیگیر مطالبات مردم باشد و مشکلات را منعکس کند، گفت: دولت وظیفه خود می داند که به درددل مردم گوش دهد و برای رفع مشکلات مردم قدم بردارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لارستان تصریح کرد: برای اینکه مشکلات و موانع را در روستاها از سر راه برداریم، بایستی  در یک کمیته تخصصی با حضور ادارات ذیربط، دفتر نماینده مردم ، دهیاران، شوراها و نماینده فرمانداری و بخشداری پیگیری گردد.

حسنی اظهار داشت: مسئولان دستگاههای اجرایی باید با تلاش مضاعف خدمت به مردم و رعایت کرامت و حفظ حقوق اساسی آنها که همواره مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری و دولت خدمتگذار تدبیر و امید است را در اولویت کاری خود قرار دهند.

پیش از این نیز ائمه جمعه ، دهیاران و اعضا شوراهای اسلامی روستاهای مذکور، مسائل و مشکلات و درخواست های اهالی روستا را مطرح و خواستار رفع این موارد شدند.

اجرای طرح هادی،کمبود آب شرب ، مشکلات چاه های کشاورزی، ضعیف بودن اینترنت و آنتن دهی نامناسب تلفن همراه، ایجاد زمین چمن مصنوعی در روستاها، بهسازی و آسفالت معابر و کوچه ها، احداث سد آبخیزداری، احداث جاده بین مزارع، حذف پیچ های خطرناک، نبود فضاهای ورزشی و تفریحی و خانه پزشک در برخی روستاها، اختصاص زمین به جوانان فاقد زمین، تسریع در گازرسانی، اسقرار پزشک و تجهیزات پزشکی در مراکز جامع خدمات سلامت، فرسوده بودن پایه های برق و لوله های آب، افزایش تعرفه برق خانگی، ارتقاء جاده اصلی از هرمود تا عمادده، احیا و مرمت آب انبارها، کمبود سوخت چاه های کشاورزی، استقرار آتشنشانی و اورژانس جاده ای، تعیین وضعیت زمین های بنیاد مسکن، تسریع در استقرار نمایندگی آموزش و پرورش عمادده، ایجاد زیرساخت های لازم در شهرک های جدید التاسیس و مجتمع آفتاب عمادده از عمده ترین مسائل و مشکلات مطرح شده بود که توسط مسؤولان مربوطه پاسخ و نسبت به رفع برخی از آنها قول مساعد داده شد.

همچنین در این نشست ها دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، احمد دلاور بخشدار صحرای باغ لارستان ، محمد مظفری رییس دفتر نماینده مردم و جمعی از روسای ادارات شهرستان نیز مطالبی را بیان کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین